Hemma från Gnarp!

Nu har man äntligen börjat vakna till liv efter en helg i det totala Gnarp.
När jag ankom Gnarp så såg jag till min förskräckelse att massagetältet var nedmonterat. Vad hände egentligen?
En av Gnarps senaste turist attraktioner nedmonterat och bortforslat?
Vi hoppas ju helt klart på en återkomst till våren. :)
Det var som alltid lika kul att få hälsa på hos el grande och Sara. Det blev många skratt och öl under fredagsnatten. Om ni skulle få höra ett rykte om att jag förlorat i pingis på nintendo wii så är detta enbart lögn, man kan inte förlora om motspelaren fuskar :)
På lördagsmorgonen bjöds det som alltid på gourmetfrukost, det är alltid en upplevelse att äta frukost med El grande och Sara det finns alltid något nytt och oväntat. :)
Lördagen såg ungefär ut som så här:
öl
öl
öl
öl
öl
öl
Hemmagjordpizza
öl
öl
öl
Färd hem till sverker sedan tänker jag inte upprepa ordet öl igen. Men när jag lämnade Sverker så kändes det som om vi hade intagit cirka en tankbil var. Sedan kändes det som om världen inte var lika oskuldsfull som tidigare. Undra vad det kan bero på?
Söndagen tillbringades i tv-soffan. Jag hade lovat att bjuda mina värdar på Gnarps bästa restaurang. Nämligen pizzerian. När vi stiger in på pizzerian så tittar ägaren på mig med instinktiv rädsla i blicken. (Jag har ju varit där och kräft kvitto förut)
Pizzabagarn börjar expediera och så tittar han på mig.
PB - Bra så?
S - Jag behöver kvitto på det där oxå!
PB kvitto komma, kvitto komma nu.
S -Tack.
Han kände alltså igen mig, jag har försökt leta reda på hans bolag på www.allabolag.se men än har jag inte lyckats. Det vore ju roligt att veta vad han hade för omsättning.

Hemresan var fylld med huvudvärk och illamående. Men det var ju väldigt kul och jag kommer nog att åka upp snart igen. Det enda som var mindre lyckat med denna resa var att man inte träffade alla som man hade tänkt sig. Men det kunde inte jag hjälpa denna gång

ha det bäst

Scaramanga



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Kolla in denna länk så hittar du pizzan i gnarp. De är Enskild firma=O)!



Hur är de med detektiven i dig?



Ha de så gott! Vore roligt att få se dig & frun nått fram över=O)!



Kram!

2011-11-16 @ 09:28:22
URL: http://www.annakarin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0