Äntligen är denna helg över :)

Äntligen har man avslutat sin jobbarhelg. Det känns alltid så tråkigt att jobba helg, och alla andra får vara ute och ha roligt. Men det ger en ju tid att fundera över olika saker.
I helgen har det regnat i Stockholm. nu pratar vi inte om något överdrivet häll regn, utan bara några stänk som knappt lämnat vatten pölar efter sig :)
men vad är det för fel på människor så fort ett grått moln visar sig så åker gummistövlarna på. Varför gör de det?
Sedan är det ju inte längre dessa gröna diskreta gummistövlar. Nu ska de gärna vara röda med lila och vita blommor på????  Varför frågar man sig? är blev det hippt med gummistövlar??
Och när vi ändå pratar om gummi, dessa äckliga foppa dojor, hur kan man få för sig att ta på dig dessa sk skor?? :)
Det måste ju anses vara något slags straff att gå omkring med dom?

jag fick ju iaf träffa min afrikanska sex gudinna i helgen, Hon var lika söt och trevlig som vanligt. Vi stod och pratade ett tag och hon sa att hon skulle hem och laga sitt "lands" mat och frysa in. Hon sa hej då och gick. Gissa om jag blev förbannad på mig själv. varför frågade jag inte från vilket land hon kom? Nu sitter jag här och håller på att dö, av nyfikenhet.
men nu ska jag gå och titta på en massa party bilder som är tagna i sommar, jag fick dem av Denisé ikväll. Vi får se om någon passar att lägga ut här. det vore kul. :)
Denisé mobbar mig även för min blomma som jag köpte, den som gav vuxen poäng. hon kallar den för pensionärs blomma? är det en sådan?:)

Godnatt och ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Putte

Har själv haft gummisar idag. Varför ? Jo man blir lerig om fötterna om man går i grus som har blivit lervälling i regnet. Vill inte förstöra min skor.

Svårare är det inte

2008-08-17 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0