Äntligen är fredagen över :)

jag vaknade upp i morse helt ut vilad och för en gångs skull hade jag lyckats sova en hel natt. Undrar när det hände senast? :)
Dagens första mål var att gå och klippa håret.
jag glider i väg ner på coopen för att göra ett uttag. där träffar jag på min favorit kassörska. Hon är verkligen super söt och snäll. Jag samspråkar lite med henne, när en hemsk tanke plötsligt infinner sig. Börjar jag bli lika äcklig som
de killar/gubbar som försöker att stöta på vår personal?
Jag hoppas att så inte är fallet. jag tycker iaf att jag är diskret av mig. :)
Jag lider av en släng av frisörfobi, jag gillar inte när de ska börja prata och låtsas vara intresserad av mitt liv.
Men jag har en jätte bra frisör som klipper mig nu, han pratar inte speciellt mycket. men han har humor när han sätter igång. han använder sig väldigt mycket av rakapparaten när han klipper, jag sitter och funderar på när han kör den över mitt huvud. Undrar hur många gånger om dagen han tänker jag ska göra dig till ett punk svin, jävla svenne. :)
han kunde ju bara skylla på att han tappade maskinen, och sedan vandrar man ut från salongen som den nye sångaren i sex pistols. Scaramanga Rotten. :)
När jag kommer ner till jobbet så sitter en av de anställda och äter lunch. hon är en så kallad woware. :)
Dessa människor vad lever de i för värld?
De isolerar sig i dagar och nätter framför datorn för att spela, sedan när de möts i verkliga livet då är det enda de kan prata om vilka portion de har och vilken rustning. :)
Sedan får man ju inte glömma att man måste ha en blå fågel, så man kan flyga snabbt :) Det är ultra viktigt!!!!!
Sedan ska man vara med i en sekt, jag tror de kallar det för guild?? eller något liknande.:)
jag lovar att när de har sekt möte så sitter de bakom sina datorer iförd hjälm med horn, mantel och pratar alviska. :)
sedan kan man ju undra om wow egentligen bara är en täckmantel, för egentligen är det ju en datingsida. jag tycker att woware blir tillsammans till höger och vänster. :)
Det är sidan för människor som har övergivet tanken på en vanlig dejtingsida och istället börjat anordna privata wow kvällar. Där träffas man som sin karaktär i spelet med utrustning och klädsel.
Sedan kan de prata alviska och dricka portions hela natten. :) Sedan när wow guden kommer fram vid tolv slaget så kan kärleks akten ta vid. :)
Inget ont om alla woware, men väldigt många tar det på för stort allvar. :)
När det äntligen var dags att börja jobba, så fick jag börja med att bygga exponeringar i butiken.
När jag står där och har lyft 56x12 burkar med kokosmjölk, kommer en dryg gubbe fram. han tar en burk från plattan som jag ska stappla på och ställer på den jag håller i. Sedan går han vidare och skrattar!!!!!!!!!!!!!
Jag höll på och bli tokig, men jag lyckades lugna ner mig så jag inte sa något.
Efter ett tag återvänder svinet. och frågar om han ska göra samma sak en gång till?
jag svarar att det tycker jag, om han får ut något av det.........
Den dumma dryga gubben garvar och gör om samma sak!!!!!!!!!!!!!
Jag trodde att jag skulle smälla av. Men jag fick trösta mig med att är man närmare 50 och uppför sig så, då har man enorma problem med sig själv.
Resten av kvällen har gått enligt planerna, förutom att mjölk leveransen var sen. men personalen gjorde ett jätte bra jobb som löste det.
Men precis innan stängning ser jag en sak som väcker en fråga inom mig. varför har ni vackra kvinnor mjukisbyxor??
Detta klädesplagg borde förbjudas i lag. Jag köper att det kan vara skönt men kom igen!!
jag pratar inte om riktiga sport byxor nu, utan dessa blå/grå/gröna mfl färger som består av ett resår i midjan och sedan löst hängande tyg.
Det får kvinnor att se ut som män med bröst. :)
jag ber er snälla upphör med dessa byxor, och visa era vackra former. :)
På 70-talet brändes bh, 2008 kanske vi kan bränna mjukisbyxorna?

God natt och sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: Katja

nu tycker jag att du är dum!

2008-08-16 @ 08:01:38
Postat av: Scaramanga

Varför är jag dum?

Var det angående mysbyxorna? :)

2008-08-16 @ 20:04:30
Postat av: a.k.a. A

Ägna dig du åt alla som inte har träningsbyxor (inser att jag sitter i ett par själv just nu - bekväma för bövelen). Men det jag egentligen vill meddela dig är att min dator har fått ont i hårddisken och ska åka till Linköping. ALLA mina emailadresser ligger väl bevarade på en kompisdator i Vasastan. Så. Maila mig så jag får din adress igen. Så kan vi väl ta en kaffe väldigt snart.

2008-08-16 @ 20:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0