Äntligen......

Äntligen har jag tagit upp träningen. :)
Jag har dock inte besökt gymet, men det kommer nog så småningom istället använde jag min mag-träningsmaskin. Det är ju fan på tiden om scaramanga ska vara i form till beach -09. :)
men träningen var ju för fan ren tortyr. jag tycker fortfarande det är trevligare med en rejäl choklad muffins och glass......
men man får väl försöka härda ut, och se om träningen ger något resultat. Det var ju trots allt bara första dagen.
Jag måste även komma igång med mina promenader, men det börjar ju bli så kallt. :(
Jag är allt en bra lat människa när allt kommer omkring. :)
i övrigt har dagen varit bra.
jag har fått pysska med det jag skulle. crazy permo tanten var inne idag, men jag lyckades gömma  mig bakom en hylla innan hon körde över mig. :)
jag har haft Saltå Kvarn, på besök i butiken idag. De ville intervjua mig angående deras produkter och service till oss i butiken. Jag svarade på deras frågor och fick sedan agera foto modell för deras nyhets blad. :) Så hädanefter titulerar jag mig för modell. :D
jag kan ju tänka mig hur bilderna blev....
men men den dagen den sorgen.
Jag hade roligt iaf, det är ju kul att vara med och påverka. sedan så var hon ju ganska söt. Chefen tyckte att jag dröp honung i hennes öra. själ hävdar jag att jag bara gav henne den respekt och ömhet som bara Scaramanga kan ge kvinnor. :D
Jag lyckades ju iaf ordna så vi blev bjuden till Saltå kvarn för att titta på produktionen. Så något av Scaramanga charmen lär ju ha fastnat hos henne. =D
Så när vi åker dit så får jag fortsätta med att drypa den söta honungen i hennes öra :)

Jag har inte sett min afrikanska sex gudinna på länge undrar vart hon tagit  vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0