Första riktiga inlägget!


Så då var det äntligen dags för att skriva mitt första riktiga inlägg här på blogg.se.
Det har varit en rätt ordinär onsdag idag. jag har fått agera kött och chark kille, jag måste då säga att all glamour föll ur detta yrke i och med att det central packade köttet gjorde entré i butikerna.
Förr kunde dessa herrar och damer titulera sig styckmästare. Idag klarar vem som helst deras arbete, enbart ordinär butiks vana krävs.
jag har iaf sett många vackra kvinnor idag, men min afrikanska sex gudinna har lyst med sin frånvaro :(.
Jag sitter nu mest och laddar för att åka till Hudiksvall på 30 års kalas på lördag. Det ska bli jätte kul även fast jag inte känner någon nästan. Vi får väl hoppas att födelsedagsbarnet får en sekund över för mig med :)
Jag hoppas att vi kan få lite värme snart igen, det blir mycket roligare att jobba i butik då. :)
Man vill ju gärna lägga sina ögon på vackra solbrända kvinnor.
Snart drabbas jag av sådana här Homer Simpson ljud. eeeeggg solbrända kvinnor :)

Vi får hoppas att morgondagen bjuder på mera händelser, så jag kan skriva ett roligare inlägg.

Ha det så bra!!

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0