Hej!

Nu har man fått byta bloggsida, tråkigt men sant. :(
Men jag måste väl förklara för alla utomstående som kanske läser mina gamla inlägg, jag kommer från en lite by i hälsingland. Denna by heter Gnarp. Gnarp har faktiskt en egen community på nätet. Där började jag med att skriva min blogg, nu är forumet stängt. men jag hoppas förstås att det blir en åter lansering av Gnarp.org.
Men tills det händer så kommer jag att hålla till här.
Jag lovar att fortsätta i gammal hederlig Scaramanga stil, och berätta det bästa och det sämsta ur min vardag. =D
Jag hoppas ni får lika stort nöje av att läsa min blogg, som jag hade när jag upplevde händelserna.
Allt som står i denna blogg är 100% sanning.

Jag hälsar gamla läsare från Gnarp.org såväl som nya varmt välkomna!

Mvh

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: JB

nån dag åker hon ut för en personlig KK. men vad gör det. hon kommer väl skaffa en egen fond, insamling på hennes blogg.

2008-08-06 @ 19:13:47
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: Katja

gnarpsidan finns väl fortfarande? man kan ju gå in på din blogg iaf. Fast jag tycker att du ska fortsätta skriva här =)

Postat av: Anonym

Kul du fortsätter bloggandet och att du förhoppningsvis får chansen att åter skriva på gnarp.org!

2008-08-10 @ 15:35:16
Postat av: Dénise

"en liten by i hälsingland" ? tykte jag hörde nåt om sveriges metropol och grejer..haha

2008-08-10 @ 21:12:40
URL: http://blondie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0