Idag har man varit ledig!! =D

Idag har jag varit ledig, detta på grund av att det är min tur att jobba helg. :(
jag vaknade 2:30 i morse, och klev upp och satte mig vid datorn.
Det tog inte många minuter innan jag insåg mitt misstag, jag gick direkt till sängen och hämtade täcket. Där efter så ockuperade jag soffan, jag hade tänkt att jag skulle se lite OS. men det tog nog inte mer än 30 sekunder så sov jag som en gris igen. :)
Klockan ringde 6:30 då var det dags att ta tag i dagens första syssla, tvättstugan :(
Det enda positiva med tvätt stugan är att man kan sova under tiden.
Så efter att jag satt igång första maskinen, så satte jag igång dvdn. Och med det så återgick jag till drömmarnas rike.
förmiddagen fortsatte med ett evigt springande mellan tvättstugan och soffan. Jag kan ju lova att jag såg inte mycket av filmen. :)
När jag sedan vaknar till liv vid 11 tiden, så möts jag av denna syn:





Jag inser att något måste göras akut!!!!!! :(
jag känner mig som något äckel som har varit med i det här programmet på TV, om de som inte kunde städa. :)
Jag vandrar iväg mot städskåpet och öppnar.......
Då inser jag att jag har kastat skurmoppen och hinken. :(
jag drar på mig en tröja och ger mig av mot coop. Jag glider in i butiken och börjar leta efter skurmoppar.
Till min stora förvåning så hittar jag inga moppar, jag tycker ju att jag med min erfarenhet borde väl lyckats hitta skurmoppar !! :)
Jag träffar på butikschefen och frågar honom om var de har gömt skurmopparna?
Han informerar mig att något stjärnskott på huvudkontoret hade bestämt att det inte skulle ingå i sortimentet något mer. :) han tittar bedrövat på mig och säger att han ska beställa hem skurmoppar och en massa annat som har fallit ur sortimentet under ombyggnaden. :)
jag tackar för svaret, och inser att det enda jag kan göra är att ge mig av till jobbet och handla en skurmopp om det ska bli något städat idag. :)
jag ger mig av på jobbet och shoppar loss på städ material
jag passar på att sylta åt mig lite kaffe när jag ändå är där. :)
Det kan ju vara jobbigt att slå på kaffebryggaren hemma, sen smakar kaffe alltid bättre om man är flera :)
När jag och en ur personalen sitter ute och solar oss på en parkbänk, då dyker hon upp. Min afrikanska sex gudinna, hon frågade hur det var med mig och gick sedan vidare. Hon höll på att prata i mobilen :(
Jävla skit, jag ville ju att hon skulle prata med mig istället. Så jag kunde work the Scaramanga moves on her. =D
För hon är verkligen enormt snygg tycker jag. :)
Efter jag hade träffat henne så blev jag alldeles speedad och insåg att det bästa var att gå hem och städa. Då gjorde jag iaf något vettigt av min frustration.
Jag slet som ett djur med städningen. Det tog mig 2,5 timmar att få det riktigt rent och snyggt som jag vill ha det.
Men resultatet är ju helt klart en förbättring. Eller vad tycker ni?





Efter att städningen var klar så bestämde jag mig för att skaffa lite nya vuxenpoäng. :)
jag gick ner på coop och köpte mig min alldeles egna första blomma. :)  (Den på bilden)
Visst många blommor har kommit och fått sätta livet till :)
Men det har enbart varit mammas förtjänst.
men denna blomma skall jag vårda som min egna avkomma, så långt det går iaf :)
Efter det så var detdags för mitt andra vuxen poäng för dagen.
jag öppnade ett fondsparande!!!! hör och häpna är det dags att man titulerar sig vuxen nu eller??

Detta är i stort sett det som hänt idag.

PS Förutom att jag spöade [ARSLET] Vulva på battlefield 2 idag!!
han fick äta stål så han teg. :)

nej nu ska jag gå å äta kvällsfika.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNN Jag spillde ut en tillbringare med vatten på golvet :(
Nu blir det åter till att svabba........

God natt!

Kommentarer
Postat av: [Arslet] vulva

Hörru din lögnare ta och berätta hur de va iställe för att komma med lögner de va mist 2 head shots å en hel del bly i din kropp från vulvas bössa

2008-08-14 @ 16:52:41
Postat av: Dénise

Den där blomman ger inte vuxenpoäng. Den ger pensionärspoäng, gamling! Ser ut som något jag skulle hitta hos gammelmormor!

2008-08-16 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0