jag känner mig besudlad......

I morse avstod jag från att skölja ansiktet i kallt vatten. Resultatet från gårdagen har inte lämnat mitt minne än. :)
Så i stället drar jag på mig kläderna och borstar tänderna och går till jobbet.
För en gång skull var vi många ordinarie på en tisdag morgon, när har det hänt senast. Så idag skulle jag få extra mycket tid till min avdelning :)
Jag blev jätte glad och satte igång med dagens projekt.
När det blev dags för att öppna butiken så går jag ner till kassan för att hälsa på kassa personalen.
Då upptäcker jag att kassa nr 1 är trasig. Det är något som retar mig något alldeles fruktansvärt. Att saker är trasiga och man lämnar ingen information. :(
jag börjar på att skruva på kassan för att försöka få igång den. Då känner jag i nacken en hand..... som börjar killa mig i nack håren.:)
jag antar att det är kassa personalen som ser att jag är på dåligt humör och vill jävlas lite.....
jag tänker jag ska vända mig om och fråga om hon är sugen, då blir det nog tyst på henne. :)
När jag börjar vända mig om, så börjar jag säga. Jaha o vad vill du då? :) Vill du ha lite här på kassa disken eller? :)
DET GILLAR DU VA? :)
Som tur är så hinner jag bara till o vad vill du då?
För när jag vänder mig om så ser jag att det är en kund som står och stryker mig i nacken. :)
jag tappar målföret och börjar små flina. Inne i mitt huvud rullar ett enda mantra " yiiiho Scaramanga still gots it, i kväll blir det betäckning :)"
men precis när jag har återfått min målvedenhet och ska till att drypa lite Scaramanga honung i hennes öra. Då tittar hon mig i ögonen och ler. Hon var jätte söt. :)
Sen vänder hon sig om, och betalar sina varor i den andra kassan och går. :)
Fan vad jag kände mig besudlad.........
Står jag här i butiken för kvinnors njutning? Okej då stål rumpan är ju rätt läcker om jag får säga det själv Sen är det ju mina bruna ögon som får kvinnorna att smälta. :)
men ser ni kvinnor mig bara som ett objekt? :)
Ser ni inte mannen bakom rumpan? :)
Jag vill bli älskad inte objektifierad......... :)


är det detta ni vill åt kvinnor?



Men jag måste säga att jag gillade det oxå :)
Trots allt är jag ju Scaramanga " I go where i please, and i please where i go" Så då får man väl stå ut med en del. :)
i övrigt har nog dagen förflutit väldigt lugnt.
I Morgon ska jag ut och fika med Anna, det brukar vara roligt.
Sedan ska jag hämta skatte åter bäringen. jag håller ju fortfarande på med min lilla protest mot staten o skatteverket. De vet ju hur mycket jag har betalt, Så varför inte sköta allt med automatik. De kan ju begära in alla uppgifter och lämna oss stackars medborgare ifred. :)
Därför borde alla sluta deklarera på nätet, och skicka in dessa papper. Så de får öppna allt manuellt
Synd om personalen, rätt för medborgarna. :)
Nej ni förstår nog att jag skoja bara, Long live kommunist Sverige med Mona i spetsen!!!!! :)
Och ordförande Persson!!

Hoppas någon vill ställa upp i min tysta fredliga protest mot staten o skatteverket. :)
Jag behöver medlemar.


Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Katja

hehe schysst stjärtbild :O)

2008-08-19 @ 21:01:24
Postat av: Babs

Rumpan håller formen ser jag!



Men snälla vän... Åter igen. Din bojkott och protest mot Skatteverket fungerar inte!!! När ska du inse att du bara ställer till problem för dig själv! Skatteverket är en fantastisk myndighet, med underbart trevlig personal!!!

2008-08-20 @ 19:18:57
Postat av: Åsa

Det är nästan läskigt att läsa din blogg ju. .. Alla dessa smilys som ler mot mig så där smörigt och falskt :O

2008-08-20 @ 19:40:47
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0