Måndag 11 Augusti.

Idag har det varit en helt ordinär måndag. De allra flesta har återvänt från semestrarna, och det är ju jätte kul.
jag fick information på söndagen att vi hade en tjej som var sjuk, när jag ankommer jobbet får jag höra att ytterligare en tjej har insjuknat.. :( Så vi får börja vår dag med att vara två man korta. men eftersom vi inte hade fått så mycket kolonial så gick det som en dans. :)
Idag fick man ju höra alla nyheter som alla hade varit med om i sommar, det var jättekul.
Det är ju synd att vissa inte vill dela med sig av alla detaljer. Det blir ju även ett litet problem eftersom jag är så fruktansvärt nyfiken. :):)
Men jag får väl stå ut, tills jag lyckas lirka ur dem alla detaljer. :)
I övrigt har det inte hänt något. jag har inte hört något från någon arg man, så jag antar att jag har klarat mig. :)
fast jag är helt oskyldig, så vet man ju aldrig hu det är med de äkta männen.
Men men den dagen den sorgen.

jag har nu satt in bilderna som utlovat.
De blev riktigt bra tycker jag.

På torsdag är det dags för mig att ha utbildning med kronfågels säljkår. det ska bli intressant och höra vilken betalning jag får.
Får jag mindre än 1000 kr. Då kommer jag att bli riktigt sur. Det kan jag lova.
Då kommer jag att säga några väl valda ord åt honom som anordnat alltihop. :)

Men nu ska jag skynda mig och gå och äta något.
Annars kommer jag att bli vaken hela natten och det är ju inget bra om man börjar tidigt som jag.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0