Måndags elände.....

Det är inte varje dag man vaknar och känner att man inte har någon energi kvar i kroppen. Men idag hade jag en sådan jag släpade mig upp ur sängen, munnen luktade kloak så det var bara att rusa till toaletten för en oral rengöring. Efter det var det att försöka få på sig arbetskläderna och fixa håret. När allt var klart och jag tittade mig i spegeln. Upptäcker jag till mitt stora förtrett att jag ser ut som en mumie med illröda ögon,,......... :) (kanske borde sova mer, men det är ju kul att chatta oxå) jag försöker desperat skölja ansiktet med kallt vatten för att kvickna till. med det enda resultatet är att ett visst organ förvandlas till en metmask med två vindruvor :)
jag tror aldrig att jag har frusit så mycket när jag gått till jobbet någon gång. Det kändes som en ny istid.
När jag kommer ner till jobbet så är det samma röra som varje måndag morgon :)
Efter ett par timar hade till och med metmasken tinat....
Så efter fikat var allt som vanligt.
jag skulle ha nystart med träningen idag.
Men frysen var sen så jag fick jobba över i två timmar. Så nystarten sket sig, kan man ju säga.
Så nu är man hemma och har avnjutit en god middag.

Nej nu får det räcka för idag, jag får skriva ett längre i morgon. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0