Nu är det bara timmar kvar....

Nu är det bara timmar kvar tills man ska till Hudiksvall på 30 års kalas. =D
Det kommer att bli jätte roligt, alla kvinnor i Hudiksvall med omnejd får passa sig för tjuren Scaramanga kommer till stan.
Jag ska försöka hålla mig nyktrare än vid mitt senaste besök, men jag lovar absolut ingenting. Jag känner ju mig sjäv.....
Men kavajen är packad så det är inte mycket som kan gå fel, eller?
jag har hört av födelsedags barnet att det kommer att vara många singel kvinnor på festen. Mums dags att förvandla sig till tjuren Scaramanga och drypa honung i kvinnornas öron. :)
Jag känner på mig att det kommer att gå jättebra!!!!
Men det värsta med att ha en bra känsla är ju att den kan förbytas i besvikelse. Men om man misslyckas med de vackra, då får man gå på andra sorteringen :)
Jag har ju lovat mig själv att aldrig ha sex utan kärlek igen, men man känner sig ju själv bäst.
Dyker tillfälle upp så dyker Scaramanga ner med ormtungan och utövar den allmänt kända "Klatschen". =D
jag har patent på den. Någon som vill använda den får betala 10 kr i avgift till mig :)

Nej nu är det dags att gå och sova.
Det kommer att bli en lång dag i morgon, jag ska möta el grande med sambo för middag vid 20:30.
Så det lär ju ta en timme eller två sen blir det kanske en snabb utgång. men det tror jag inte.
Men vi får se vad som händer.
Jag kommer att ta med datorn så jag kan meddela er om något roligt skulle ske. :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0