Nu är det snart dags att gå på jobbet!

Jag passade precis på att kolla min mail. Jag såg då att pappa hade skickat bilder från deras semester i stugan.
Stugan ligger belägen i det allra naturskönaste av härjedalen.  :)
Jag kommer här nedan att delge er hur det ser ut.

Utsikt över kesusjön.

Man kan ju inte säga annat än att det är vackert. vädret önskar kanske lite mer att önska. betänk att det är slutet av juli när denna bild är tagen. :) fortfarande snö kvar på Helagsfjället.

Båtarna är uppdragna för dagen!

Denna dag var vädret betydligt bättre. Kesusjön visar sig från sin bästa sida! :)

Här är en bild från Sveriges högst belägna landsväg Flatruet. :)

Här kommer en bild från Flatruet. Sveriges högst belägna landsväg.
Man kan ju iaf säga att det är snösäkra vintrar där uppe. :)
En snowboard åkares våta dröm.
jag önskar att jag kunde åka upp till stugan oftare,  Det är synd att det ska vara så pass långt från Stockholm.
Men nästa år ska jag definitivt åka upp!!! jag har ju blivit lovad att åka ut och fiska med hjälp av helikopter med pappa och bror, Det kan man ju inte missa. :)

ha en bra dag, så hörs vi i kväll!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack! Fina bilder.

2008-08-21 @ 21:54:11
URL: http://idasliv.blogg.se/
Postat av: Katja

verkar fint där uppe!

Nej jag skällde inte ut henne, och hon var inte bakis. Tycker det känns pinsamt att säga till en vuxen människa att man inte sover på jobbet!! men hon lär inte få komma o jobba hos oss igen

2008-08-22 @ 11:17:49
Postat av: Åsa

åh, jaha, jag som trodde att du gjorde dem av en annan, mer egoistisk och mörk anledning :o

2008-08-22 @ 13:00:26
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0