Tjo tjim hobby lim!!! =D

Idag har man äntligen fått hämta ut kostymen från skräddaren. ;)
Jag måste bara säga god damn i´m looked good!!! :) Jag kan bara säga att jag blev super nöjd med kostymen.
men jag undrar vad det är för fel på mitt lokalsinne??? Jag gick fel fast jag hade varit i butiken 4 dagar tidigare....
Jag anlände till jobbet vid 12, för att äta lite lunch och samtala med kollegorna, Det var riktigt trevligt :) efter det så var det bara att ge sig ut och plocka upp frysen Det gick över all förväntan. Lite senare på eftermiddagen blev jag kallad till kassan. När jag är där nere så kommer en mamma in med sina två döttrar som är ca 5 & 7 år gamla Flickorna bestämmer sig för att vänta på bänken utanför kassa linjen. Mamman ger dem förmaningar att de ska hålla sig lugna och går sedan in för att handla. Flickorna slår sig ner och börjar prata. Jag ser i ögonvrån att en av våra pensionärer
närmar sig. Denna tant har den egenheten att hon inte tycker om barn. Hon går fram emot flickorna och säger i hård ton
flytta ihop er, för nu SKA tant sitta. Jag och resterande personal tittar på varandra och sedan på tanten.
flickorna blir nervösa och kryper tätt ihop, för att denna tant ska få plats med sitt arsel på bänken.
Efter ett tag slappnar flickorna av börjar prata igen, pensionären kastar ilskna blickar på dem och jag tänker i mitt stilla
sinne. Våga säga något åt flickorna bara, i dare you, i doubbel dare you motherfucker! :D
Men hon såg väl antagligen att vi tittade på henne för hon gick sin väg efter ett tag under grymtningar och fnysningar.
Ibland blir man ju bara nervös på människor.....
Barn är väl ändå barn? och dessa flickor uppförde sig ju oklanderligt Men det räcker tydligen inte för vissa.
Jag fick höra att mamma kanske ska komma ner och hälsa på nästa vecka. Det ska bli jätte roligt. Jag har inte träffat henne sedan i julas tror jag. Så det ska bli roligt. Bara hon inte får för sig att hon ska hjälpa till med att städa som vanligt.... Man tycker ju att när man är närmare 30 så ska man klara av städningen själv. Men jag antar att mamma genen aldrig släpper. Sedan är man ju minst oxå så det ger väl sitt till oxå antar jag :)
I morgon kommer det att bli en hård dag på jobbet. Först ska man jobba och efter det har man inventering av alla lager, inför inventeringen på lördag morgon. Jag vet inte hur jag skall hinna med allt, för vi har inventering på lördag morgon, efter det ska jag på tatuerings mässan med Jonatan, plus att jag måste hinna på bolaget inför lördagens fest.
Lille Vulva fyller ju 28 :)
Jag har redan hittat den perfekta presenten åt honom.........
Han måste ju få vissa hjälpmedel, så han lär sig något, :D
Jag har ju inte glömt min inflyttnings present. den bestod av krossat hårdbröd, några spagetti strån och en kondom som var fylld med vatten och florsocker, Ni kan ju tänka er hur det  såg ut. :D
Men Vulva min dag kommer,,,,,,,,,


God natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0