Tvättstuga :(

Finns det något mer värdelöst än att behöva tvätta?
Det tar bara en fruktansvärt lång tid och man blir helt låst under tiden.
men det ska bli skönt när det blir klart, för då kommer man att ha alla kläder rena. Det har varit kris ett par dagar nu. jag tog mitt sista par med strumpor igår.
Så det var väl dags....
I dag ska jag jobba kväll på jobbet :)
jag måste vara sjuk, för jag tror jag är den ende som tycker att det är roligt.
Det brukar ju oxå vara ett bra tillfälle att träffa på alla märkliga kunder vi har. Så i kväll kan det bli ett riktigt bra inlägg.
jag hoppas att jag träffar på min afrikanska sex gudinna, eller något av mina andra span. :)

Men det tar vi i kväll.

Jag sitter och tittar på en debatt i morgon soffan på svt.
Har det inte spårat ur det här med miljö debatten?
Vissa anser att köttindustrin är ett större problem än låt oss säga smutsiga fabriker?
Borde inte kor och grisar vara mindre skadliga, eftersom det är en naturlig del av miljön.
Gaserna från fabriken är ju skapad av människan och borde vara värre, eller?
Sedan finns det ju ett argument att korna fiser och släpper ut metangas. Men kom igen, man kan väl inte ändra på ett naturligt betende.
När jag fick höra fis argumentet, då tappade jag tron på miljö debatten.

Alla ungkarlar/Ungmöer passa er för att släppa en fis i er egen lägenhet. Ni utgör en potentiell miljö katastrof. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0