Utkast: Aaaaaah äntligen ...

Aaaaaah äntligen är den första delen av en hård arbetsvecka till ända. big_smile
I morgon är det skall jag vara ledig, det kommer att bli jätteskönt!!!!! big_smile
Då lovar jag att gå till parken och se het ut i mina nya sol glasögon, och som det gammla gnarps uttrycket lyder "ååååååå mammor" Så är det ju inte mycket som kan gå fel eller hur? 
man håller ju på att bli vuxen nu, då får man inte spana på 22 åringar med kroppar som gudinnor, utan man får hålla till på den avsevärt äldre nivån.  De i den övre åldern har ju snart skaffat barn allihopa, och det börjar bli svårt att hitta någon grotta som inte har haft en innevånare big_smile
man får helt enkelt nöja sig med att komma med en fackla och lysa upp tillvaron i grottan. big_smile
För alla kvinnor behöver väl lita av the scaramanga lovin´eller har jag fel?
Jag kommer att meddela er i morgon om hur det gick.
Det är ju synd bara att man inte har fixat mag rutor inför beach -08, men kan vi inte göra tvättmaskin med inbyggda rockringar på modet till sommaren? big_smile
Jag hade ju ett vad med en av mina vänner oxå, att vi ska gå med bar överkropp på sörfjärden och höra vem av oss som får flest skamliga förslag big_smile
Jag kommer att meddela er alla när detta vad skall avgöras. Jag hoppas på storpublik big_smile
och vinner jag inte så är det fusk.

Crazy permo tanten var inne idag..... Vilket original hon är. Jag blir mer nervös för varje dag som går. Idag höll hela taco sektionen på att följa med, när hon inte kom fram tillräckligt snabbt. big_smile
Jag har även slutat med tuggtobaken nu, jag är inne på min tredje dag. som helt nikotinfri människa.
Det känns verkligen märkligt att säga nikotinfri människa, jag började ju röka när jag var 14-15 och snusa när jag var 15-16.
men jag ska fan lyckas även om jag kommer att få köpa hela malaco leaf, men det gör ju inte så mycket för jag har ju snygg säljare! big_smile

Måste oxå bara säga att jag grämer mig att jag inte kunde medverka på schlagerfesten i Södertälje, speciellt efter att ha läst Denisé blogg. big_smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0