Utkast: Aaaaah livet ...

Aaaaah livet leker, jag har fått min nya kyl/frys. jag har fått tillbaka min mobiltelefon.
Lunchen jag hade med Rickard i dag var väldigt trevlig. Vi käkade på kungshallarna på något som hette latin Cajun om jag kommer ihåg rätt. Jag åt cajun grillad oxfilé jag kan bara säga att maten helt klart var värd sina 210 kr. big_smile
Efter det var vi och vandrade i gallerian, där jag passade på att hämta ut min mobiltelefon som var klar. Det känns verkligen bra att få tillbaka den, nu kan man ju göra allt igen .
Min mobil som jag köpte på Claes Ohlsson för 400 kr kommer att arkiveras i ett skåp. Vi får hoppas att den aldrig behöver se dagsljus något mer. smile
Vi konstaterade oxå att stolpskotts teorin fortfarande gäller. Så många heta vackra kvinnor som bara skulle behöva en lätt beröring av Scaramanga el toro för att nå nya höjder på det sexuella planet. big_smile
Dessa underbara kvinnor går omkring med killar som verkar vara framplockad ur något skåp. Men vad skall man ta sig till??
Man får på denna jord fortsätta vandra och hoppas att dessa kvinnor vaknar upp ur sin personliga koma och inser vilken förlust de gör. smile
Fan vad sur jag blir......smile

God natt G.O

Ikväll sover Scaramanga med ett leende på läpparna.......
ingen kvinna men jag fick ju iaf tillbaka min mobil smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0