Utkast: ahhh så ...

ahhh så sitter man äntligen och avnjuter sitt Ålands vin!!!! big_smile
Det var exakt lika gott som jag kommer ihåg det..
Men dagen blev inte lika rolig som jag trodde. Våra kolonial varor blev ju kraftigt försenad. Sedan lyckades vår kött kille slita av sig halva muskel i höger biceps, när de skulle hänga upp en anslagstavla. Fråga mig inte hur det gick till. Men han måste ha haft maximal otur och vridit till armen på något vis. Eller så var han stel och otränad smile
Skämt osidå han kommer nog att bli sjukskriven ett par veckor och det blir ju ett bakslag för butiken. Men det löser sig nog, vi får hoppas på det bästa.


crazy permo tanten var inne idag. Jag har full förståelse för alla människor som har ett handikapp, jag tycker synd om dem och tycker att de förtjänar den bästa servicen som butiken kan ge.
Men denna tant är ju inte som alla andra som jag nämnt tidigare. Hur kan man vara så bitter på livet så man gör allting på rent djävulskap. Om man vet att man har svårt för att ta fram pengar mm varför inte ¨be om hjälp tidigare. Istället för att åka ner till kassan och bara ställa sig, och ingen förstår vad som händer?? denna tant är mycket egendomlig.
Man önskar ju bara att hon kunde släppa på stoltheten och be om hjälp i tid, innan det är försent och man blir irriterad på henne.
Nej nu måste jag nog sluta jag känner att vinet börjar söva mina ögon.

God natt G.O

hörs imorgon smile!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0