Utkast: Den här ...

Den här värmen är inte av godo, det kan jag bara säga er. Ibland önskar man att temperaturen aldrig kunde krypa över 0.
Det finns 3 anledningar om man jobbar i butik som jag:

Nr 1: Kvinnor är så otroligt vackra,
man springer runt bland butikshyllorna och frustar tungt. kort sagt man är ferdinand på grönbete. big_smile
Men alla vackra kvinnor bara rusar förbi och gastar i sina mobil telefoner och verkar inte lägga märke till  mig TJUREN!!!! Vad fan gör man för fel? Det frågar man sig när gamla Asta 56 kommer fram och säger hej, ser du att jag har klippt mig och färgat håret. man kan ju inte vara oartig mot en kvinna. Så man säger , givet. va bra det blev.
Asta skinner upp som en sol som precis letat sig över bärsberget ock klappar en på kinden och nyper en i rumpan och rusar sedan nöjt i väg mot kassan.
Är det min lott?? Kvinnor i övre medelåldern? Sanna mina ord. Scaramanga kommer att vara player när han sitter på bergesta. big_smile
Någon som har något tips för hur man attraherar kvinnor så är det bara att dela med sig. big_smile

N 2: Pundarnas afton.

När jag kommer ut i butiken idag, så upptäcker jag  till min stora fasa att de har tinat fram även i år. PUNDARNA. Dessa snattande as. jag tror de hade vårmöte hos oss idag. en del så packade att de knappt kunde gå. Medan de övriga hade en glans som skulle få kosta boda kristall att blekna av avund.
På årsmötet behandlades många olika frågor, b la. big_smile
Hur har du haft det i vinter?
Går du på nått nu?
Knullat något??
När man skulle försöka avbryta detta årsmöte så blev man inte direkt populär.
Man stod inte direkt så högt i pundarkurs när man ställde sig å tittade på dem.
Pundarna tinnar fram så fort det blir lite mildare. De stannar framme hela våren, sommaren och försvinner sedan när hösten kommer.
Har de alla hus i Thailand??big_smile


Nr 3: Jag menar inte att vara kvinno fientlig med denna anledning, för jag älskar verkligen kvinnokroppen. Men när kvinnor i övre 50 årsåldern. med bröst vårtor som mount everest får för sig att gå ut på affären, utan bh och i en vit t- tröja. Då har det gått för långt.


Jag hoppas att någon får lite roligt av att läsa detta.
Jag återkommer med mer reflektioner ur mitt arbete och liv, väl mött då! big_smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0