Utkast: Håll andan ...

Håll andan Gnarp, Scaramanga is coming home!!! smile
Nu har man äntligen lättat på plånboken. Jag kan bara säga att det satt långt inne, men efter en hel del övertalning av LottaPotta föll jag för frestelsen att än en gång återförenas med mitt kära gnarp.
Jag hoppas att Mid sweden levererar även denna gång. jag har oxå bokat rum på Chateau Grande. big_smile jag hörde ju till min stora sorg att president sviten var upptagen, men som tur var fanns det iallafall ett rum ledigt på Gnarps förnämsta hotell. smile
Denna gång kanske man klarar av att ta sig in på rummet. Så det inte blir som sist och man bara tar sig halvvägs, och somnar sedan sött i soffan. big_smile
Jag ser fram emot mid sweden med blandade känslor.....
Först och främst ska det bli trevligt att träffa alla människor igen. Jag hoppas att stämningen kommer att vara lika trevlig som de andra åren jag har besökt detta evenemang. Men sedan kommer stockholmaren i mig fram. jag tycker fortfarande att toaletterna på mid sweden är under all kritik, det har de alltid varit. Vi kan ju bara hoppas att en väsentlig förbättring har skett till detta år.  smile
Men i övrigt hoppas jag på ett bra evenemang med mycket trevliga människor, öl och bra band. Tyvärr kommer jag inte att våga prova någon av maten som serveras pga att jag lider av noja för att få magsjuka. Detta brukar man ju drabbas av iaf fast i så fall tror jag att det i mitt fall beror på alla de goda falcon som runnit ner. big_smile

Nu för att byta ämne, jag är så fruktansvärt sugen på nikotin. jag har inte snusat eller rökt sedan jag la av. Så om någon ser mig på mid sweden med något nikotin, då är det fritt fram att klappa till mig. smile jag vill inte återfalla nu.....

Sedan vill jag passa  på att nämna Whatif s blogg, jag kan bara säga att om alla lärare hade samma motivation som du verkar ha för dina blivande elever. Då skulle Sverige ha världens bästa skola.
Om fler lärare hade din motivation så kanske resurserna skulle räcka till. smile
Lycka till.

väl mött på mid sweden Gnarp.

Scaramanga ankommer statoil senast 23:30 27/6.
Då är det PARTY!!!!!!! big_smilebig_smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0