Utkast: Idag är ...

Idag är jag bakfull.....Jag förstår inte att jag aldrig lär mig. jag tål ju fan i mig inte alkohol. Men man tackar ju aldrig nej till en utgång. Igår var jag med christian och Rickard på Göta juck. Eller göta källare som det heter egentligen. Vi började med att äta middag på en resturang i närheten. Jag kan bara säga att det var den äckligaste burgaren jag någonsin har ätit. Den smakade som ett stekbord som inte hade blivit rengjort på det senaste halvåret.
men ölen var jätte god. big_smile
Sedan bar det i väg till göta källare. Det började med att man fick stå i kö i 30 minuter, efter man har blivit noggrant granskad av vakterna fick man komma in. big_smile
Det var väldigt länge sen jag besökte Göta juck senast, de hade bygt om och det var verkligen trevligt därinne. Men jag kom inte ihåg att det var så stort. Jag gick vilse när jag skulle gå hem. Men efter mycket letande hittade jag ut big_smile
Sedan begav man sig hemåt, tyvärr ensam även denna gång. sad
Men Scaramanga kommer att strida en annan dag, kanske redan ikväll och då ska kvinnorna få se en riktig hjälte big_smile
Som har druckit betydligt mindre.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0