Utkast: Idag har ...

Idag har man varit i fin form efter en hård helg, med mycket festande smile
När jag klev upp i morse så önskade jag mig att jag hade avstått allt festande och satsat på en ordentlig omgång med sömn. men som alla vet så kan man ju inte ta tillbaka det man gjort, även om vissa försöker säga det.
Jag vandrade ner på jobbet. Där var allt precis som vanligt, vi hade ett bra flyt i kolonial plockningen. Efter jobbet så var det dags för att ta upp träningen igen, efter en månads uppehåll. Jag kan bara säga att ett uppehåll aldrig är av godo. jag äntrade löpbandet och började....
Efter två minuter började svetten lacka. Jag torkade svetten ur pannan och försökte fokusera blicken mot löpbandets kontroller. Efter 5 min var jag redo att ge upp, det enda som höll mig kvar på bandet i dessa förhatliga 45 minuterna var min envishet. + att jag tävlade indirekt med en gammal tant.  big_smile Tanten gav upp efter 30 minuter och gav därför mig binsten genom W.O. smile
Sedan var det dags att köra lite tränings maskiner. Jag kan bara säga att efter att jag hade gjort 50 % av mitt ordinarie träningsvarv, Gav jag upp. Sjö blöt av svett går jag upp mot omklädningsrummet och den intelligenta idéen visar sig. Jag springer hem! Jag har ju glömt handduken och va fan man måste ju orka något. det är ju bara 3-4 kilometer. Man har väl kvar något av de gamla krafterna. big_smile
Sagt och gjort jag spände på mig ryggsäcken och tog på mig solglasögonen och tänkte i mitt stilla sinne, Ben Johnssom skit på dig här kommer Scaramanga.
Jag tryckte in hörlurarna i öronen och i väg det bar. Jag orkade springa ungefär 150 meter innan kroppen sa stopp, och jag måste börja gå. Fan vad sur jag blev. smile
Förnedrad fick jag gå hemåt.
Så nu sitter man här och känner att träningsvärken kommer krypande. men vad gör det? I morgon är det ett nytt träningspass och då ska jag förbättra alla mina resultat. Jag känner att det finns motivation till det. sen kom vi ju överens om att det var trendigt med torktumlare på beachen i år. Men sommaren 2009 är det tvättbräda som gäller igen. Någon som vill anta en utmaning? big_smile

Nej nu ska jag ta o lira lite bf, godnatt Gnarp tänk på att Batman beskyddar er! smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0