Utkast: Imorgon är ...

Imorgon är det onsdag, då bär det av till Åland. big_smile
Jag åker med ungefär samma gäng som var med på grillfesten och jag känner redan att förväntningarna börjar byggas upp. Jag åker med cinderella, sunkigaste fartyget norr om ekvatorn. men vad gör det?? Dt kommer att bli massa öl, kvinnor och sång big_smile
Fast känner jag mig själv rätt så blir det bara öl, och inget av det andra. smile Men vad ska man göra man måste ju försöka iaf.
Jag hoppas verkligen att det blir vackert väder, jag är nämligen rädd för att åka båt.
Men vad jag har sett så ska det bli alla tiders väder, och då kommer Scaramanga att visa bringa. Då får kvinnorna besinna sig big_smile
Det vore roligt om någon från Gnarp oxå skulle åka.. Då bjuder jag på en bärs till den första gnarps bon jag träffar på! men ni får nog vara beredd att visa pass, eftersom jag knappt känner igen människor därifrån numera. Förutom de allra närmaste årgångarna vill säga.
Så jag återkommer med en fullständig rapport på torsdag kväll. smile

Till min stora sorg läser jag att det håller på att uppstå ännu mer löjligt tjafs här på G.O.
Jag vet inte men en diskussion angående the kristet utseendets vara eller icke vara känns överflödig. Att människor orkar lägga tid och energi på att angripa och försvara TKU känns för mig väldigt konstigt.
den här diskussionen har ju pågått sedan de bildades och det är samma argument varje gång. Ett gott råd från mig till er är att lägga ner diskussionen.
Sedan måste man ju berömma Mr rightside för att han vågade uttrycka sin åsikt i ämnet. Det finns ju bara ett par saker som är heligt för en Gnarps bo. och en av dessa är ju TKU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0