Utkast: ja då ...

ja då var ännu en trött tisdag till ända. Dagen har varit väldigt seg, Jag har inte kunnat vakna ordentligt på hela dagen. jag har liksom vandrat runt i koma. Tills jag träffade min nya favorit kund!!! big_smile Då blev det fart på den oanvända bananen och med ens började hormonerna att sprudla och jag fick liksom nytt liv. big_smile
jag träffade min nya favorit kund igår morse. Hon skulle handla zucchini men tyvärr hade vi bara en möglig zucchini kvar, leveranserna hade tyvärr inte kommit än. Men hon talade om för mig att hon skulle hem och laga till den, men att det inte funkade att laga denna maträtt när det inte fanns någon ny zucchini. Jag tror att hon förstod att jag önskade just i det ögonblicket att jag fick vara hennes zucchini. redo att användas till allt vad hon önskade big_smile jag stod där med mitt vanliga dumma flin och bara drömde mig bort.  Idag kom Hon och hälsade på igen. Idag skulle hon handla en skurmopp för att hon skulle hem och städa. Jag tänkte i mitt stilla sinne att hon kanske önskade ett oväntat besök av Scaramanga...... Men hon log bara sitt allra sötaste leende och frågade hur jag mådde. Jag blev ganska tagen på sängen av denna fråga, det händer ju inte varje dag att kunder frågar mig hur jag mår, och speciellt inte afrikanska sex gudinnor. big_smile Jag blev alldeles rörd och lyckades hjälpligt stamma fram att jo det bara var fint, och hur var det med henne? Vi stod där och pratade en stund och jag säger bara en sak satan i gatan vilken kropp denna människa äger!!!!!!!!!
Me like. Jag kände mig nästan som homer Simpsons när han längtar efter något. smile
I morgon får jag se till att ta nästa steg i denna relation, vi får hoppas att hon kommer in i morgon och köper chokladsås. big_smile
Sen blir det dagligvaru arbetaren kommer alltid två gånger som film....big_smile
Nej då jag skojar bara, antagligen händer ingenting precis som vanligt med mig.
men man har ju överraskat förr......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0