Utkast: Jaha nu ...

Jaha nu har man både överlevt helgen och måndagen. Helgen har varit totalt händelselös på grund av att jag har arbetat. Förutom att Den förlorade Gnarpssonen Bulten aka pulmar var och hälsade på mig med sin flickvän.
Vi var ut och käkade middag på medborgarplatsen. Jag kan bara säga att maten var hyfsad men absolut inget speciellt. Servicen var den allra uslaste jag har varit med om. En dryg servitör som brydde sig mer om att se cool ut, än om sina gäster. Sedan hade han den fina vanan av att göra absolut det mesta fel. Men att be om ursäkt och göra rätt var det inte tal om...... sad
Efter det var jag ute och gick med dem på stan innan jag måste bege mig hem för att sova. Det var trevligt att träffa bulten aka pulmar igen.
Det var ju synd att det inte blev någon gällsta cup, Det hade varit kul att åkt ditt och sett om bulten skulle varit med. För efter mig så är ju han den största stjärnan som IFK gnarp har producerat. big_smile
Måndagen har förflutit väldigt lugnt. Det gick bra på jobbet och inget märkligt har hänt. En helt ordinär dag med andra ord. Det kan vara skönt ibland.
Jag såg att det var ytterligare någon som hade en agenda av att starta tjafs idag. Varför kan inte människor lära sig leva i samförstånd?
jag kan inte minnas något ont som Nkc har gjort mot Gnarp?
Tvärtom, jag tycker att gnarp har mycket att tacka dem för. om inte annat för att de drar mer skatte kronor till kommunen.
Jag hade hellre varit ung i Gnarp i dag än för 10 - 15 år sedan när jag var i högform.
Utbudet har ju förbättrats. big_smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0