Utkast: Nu äntligen ...

Nu äntligen tisdagen över big_smile
Det har inte varit en bra dag eller natt för den delen. Vaknar 03:47 av att jag blöder näsblod. Vem blöder näsblod mitt i natten???`
Visst jag brukar röra mig när jag sover, men kom igen jag har ju inte gått en match mot Mike Tyson. Studsade upp vid min vanliga tid 05:20. jag lovar att världen snurrade minst 20 varv för fort...
jag rullar ut i köket och lyckas med minsta möjliga marginal få igång kaffe bryggaren.
Snavar tillbaka in i sovrummet och på med ica kläderna. Spiller i lite kaffe i min bärbara mugg och rusar iväg mot jobbet.
Väl framme på jobbet så ringer färskvarorna på för att bli insläppta. jag rusar upp på lastkajen med kaffekoppen i högsta hugg, där möter jag denna ica c
chaufför som alltid har 1000 olika ursäkter för att inte ta med sig tomgods tillbaka.....
Han hade fuskat ordentligt i helgen, så nu stod han och försökte rättfärdiga sig för mig. Jag orkade inte ta någon diskussion med honom utan svarade bara ja på det mesta han sade. Jag sörplade vidare på mitt kaffe när jag till min stora fasa upptäckte att han kallade mig för gubben i varannan mening!!!! Fan vad sur jag blev..... Jag kanske må ha ålder noja. men jag har fan inte fyllt 30 än.
Men jag lyckades besinna mig från att säg något dumt, jag tog emot alla varorna och gick ner för att fortsätta att arbeta.
jag och min butikschef kom in på en diskussion angående en föredetta medarbetare till oss, Vi kan kalla honom Sven. Sven var en medelålders man med smak för thailändska kvinnor och pengar. Innan han började hos oss så drev han ett frukttorg någonstans i stor sthlm.  Så fort säsongen var över reste han till thailand för att leva som en kung. sedan kom han hem 4 månader senare lus pank, och med ett kraftigt sug för att åka tillbaka till sitt kungarike som han kallade det.big_smile
Han var ju blond så han föll tydligen många thailändskor i smaken enligt honom själv. big_smile
Dagen fortsatte med olika diskussioner bland annat angående grupp sex, jag tror personligen inte att jag skulle fixa det. jag skulle drabbas av prestations ångest big_smile
Fan man kan ju få komplex när man läser alla söndagsbilagor om hur man bäst tillfredsställer en kvinna. ´big_smile Det är ju både g punkt, tempo och en hel vetenskap som ska sammanträffa eller hur?big_smile
Tänk då om man ska klara av två???? *suck
Man ska jucka i takt samtidigt arbeta med det orala. För att inte tala om den manliga fasan, förtidig ut lösning....
Jag får nog hålla mig till en kvinna. Helt klart. big_smile

Efter lunch var det dags för ekonomi möte, det förflöt lugnt och stilla precis som vanligt
Vi fick oxå se en film sekvens från gårdagen. när två flickor i 12 års åldern kommer in och ska sniffa rengöringsmedel. Det enda felet var att de valde Ajax fönster puts och jif citon. big_smilebig_smile
Passa er alla det är det nya knarket.big_smile
Resultatet av deras upptåg blev att den ena tjejen fick jif citron på näsan. big_smile
Jag tror de har gett upp sina karriärer som hobby pundare.

Nu har man precis avnjutit scaramangas parad middag, pasta med krossad tomater och vitlökspeppar.
Allt vad en riktig man behöver.

Väl mött nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0