Utkast: Nu är ...

Nu är midsommarfirandet över. Jag hoppas att alla har haft ett bra firande, det har jag haft. Vi firade midsommar hos min syster. Hon var bort rest så jag och Johan ockuperade huset för att ha grill party med våra vänner. smile
Johan var grill mäster och skötte grillen med grym precision. Själv tog jag och koncentrerade mig på att dricka en flaska Chapel hill. Det är grymt gott.
Jag lyckades även slå sönder ett av syrrans kosta boda champagne glas. Jag räknar med att hon bussar Olle på mig som straff. Olle är syrrans bulldog, som alltid har haft ett nt öga till mig.

Efter att alla fest deltagare ätit upp så begav vi oss till en park för att spela kubb. big_smile
Det urartade ganska fint som det kan göra när jag och Johan brukar medverka på samma fest. Jag vet inte om det beror på mig...... Men det har jag svårt att tänka mig, jag som är så vuxen big_smile. Men det slutade med att Johan med hjälp av Henrik & John välte mig över ett staket. Sedan jagade jag Johan och slog honom med en kast pinne till kubbspelet spelet. han fick känna på smärta. Om jag bara visste hur man laddar upp bilder och filmer här på G.O så skulle ni få se en hel del bild bevis från denna kväll. Men någon kanske kan lära mig.

Sedan behöver jag lite stöd, tycker ni att jag skall åka hem till Gnarp på Mid sweden?
Det är så jävla dyrt, men jag skall titta på tåg biljetter en gång till.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0