Utkast: Nu är ...

Nu är det mindre än 24 timmar kvar tills man äntrar gnarp och partyt börjar. big_smile fan vad jag är laddad känner jag, hoppas bara att man kan sova en stund på tåget så man klarar hela natten. big_smile
jag har pratat med Hotell Grande och sviten var tydligen redan iordningställd!!!!
Idag har det varit en ovanligt produktiv dag i Scaramangas liv, jag hoppade upp ur sängen klockan 6 och rusade ner i tvättstugan. Jag lastar i alla kläder och börjar på med att fylla på tvättmedel. Då ser jag till min stora fasa en stor svart klump som har fastnat inne i tvätt maskinen. det visar sig vara någon idiot som har färgat kläder och sedan inte brytt sig om att rengöra maskinen. Det var bara rena turen att jag upptäckte det.
Efter att jag hade tvättat klart var det bara att bege sig till frisören. Man måste ju se het ut för alla kvinnor på Börjes camping i helgen. jag har nog den bästa frisören i hela världen. wink han är grek, och pratar väldigt väldigt lite medan han ska klippa. Det är annars en av mina största fasor med att gå till frisörer, att de ska börja prata en massa tok och snoka i mitt privat liv. Jaha var jobbar du? Tjänar du bra? Har du flickvän? Vad tycker du om Fredrik Reinfeldt? har ni ett bra sex liv? jag vet inte om det är bara jag som lider av denna noja, men obehagligt är det iallafall.
efter det var det bara att bege sig till det kära arbetet, jag fick besök av min säljare på löfbergs lila, hon är jätte söt. smile Men eftersom jag ej är på verknings bar av vackra säljare så får hon inte sälja så mycket. Men hon är en fröjd att prata med och titta på. men idag hade hon lite otur, hon böjde sig ner för att ta upp datorn. I och ned denna rörelse sprack hennes tighta byxor i rumpan. big_smile Hon tyckte det var väldigt pinsamt big_smile Men Jag gav henne ett engångs förkläde att skyla sig med, så jag tycker i allafall att jag ställer upp smile  Men som sagt "Scaramanga öppnar en kvinnas byxor utan att röra dem, blotta blicken räcker" gammalt gnarps ordspråk. big_smile
I övrigt så har det varit ganska lugnt. Men nu är det dags att gå och sova så jag är ut vilad tills imorgon. Då kommer Scaramanga att gå på kvinno jakt i det brutala Gnarp. big_smile
Bäst ni bär kyskhetsbälte ni vill väl inte att det gamla ordspråket ska bli sant? big_smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0