Utkast: Nu har ...

Nu har man varit en dålig människa igen, det känns som evigheter sedan jag skrev ner mina funderingar och upplevelser här på G.O. men idag är det äntligen dags.
Jag har precis köpt en ny dator igen, det var ju bara ett år sedan sist. men jag kände att jag var värd en bärbar dator när jag skall börja på kedjans FLU utbildning. FLU står för Företags ledarutbildning. Så nu sitter jag och försöker lära mig alla finesser som finns i denna burk. Men det är inte lät när det är både fjärrkontroll och fingeravtryckssensorer. smile
Jag vet jag är as löjlig, men jag gillar verkligen finesser. Det är det enda som gör det värt att köpa nya teknik prylar.

Jag hade i veckan en diskussion angående oral sex med en av mina vänner hon hävdade bestämt att de flesta av oss män inte hade en aning om vad vi sysslade med, när vi skulle utföra denna delikata uppgift. smile Vi Gjorde endera för fort eller för långsamt eller så visste vi helt enkelt inte vad vi sysslade med. smile Jag försökte på alla vis hävda oss män i denna diskussion, jag gav på förslag att killarna skulle prova på "klatschen"? Men mitt förslag möttes av ett stort skratt. För det skulle minsann inte fungera. jag säger bara, kvinnor vänta tills ni får prova klatschen o ´la Scaramanga. Sjunde himlen nästa big_smile.
Efter hennes skratt tystnat kände ja instinktivt att jag måste försvara manligheten...... big_smile
Jag sa ni tjejer snackar om oss killar, men när ni ska ge er på att utdela oral sex. Då ska minsann inte killen klaga. In går väl bra men på utvägen har många kvinnor en tendens att stänga munnen lite extra och blotta de sylvassa tänderna. Resultatet blir att mannens stolthet sitter fast som i en svarv. och efter varje varv så har den blivit lite smalare. big_smile Ni kvinnor tror att vi ligger där och stönar av njutning. Men egentligen ligger vi där och vrider oss i plågor. big_smile När behandlingen sedan är klar ser stoltheten ut som en ny plöjd åker. Med djupa röda märken efter ett par framtänder. big_smile

Mitt råd till er kvinnor är prova med en gurka lämnar ni plogspår? Ja då måste det till ett mjukare handlag. Inga märken? Grattis kursen är nu avslutad. Servera gurkan till sallad och fortsätt glädja din respektive big_smile
Jag kan ju bara säga att min vän inte höll med mig big_smilebig_smile

Jag återkommer med ett nytt inlägg imorgon big_smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0