Utkast: Nu har ...

Nu har man äntligen klarat av måndagen. Det har faktiskt gått över förväntan idag. man startade dagen med att vakna till Bangles - Manic monday, det är min väckar signal på mobilen. Jag ramlade in på toaletten för att borsta tänderna, genom mina sömndruckna ögon ser jag min gamlen vän Listerin flaskan.
Jag tar mig en liten hutt och börjar långsamt gurgla, Det bränner som helvetets alla eldar på mitt tandkött och tunga.
Jag ska precis spotta ut djävuls drycken när jag kommer på den intelligenta idéen att om jag spottar ut i toaletten samtidigt som jag urinerar så sparar jag ju på miljön.
Det enda felet med denna idé var att jag siktade som en kratta när jag var så trött, jag missade hela toaletten och spottade på golvet i stället. big_smile
Jag ut stötter ett grymtade och torkar upp listerinet från golvet och börjar sakta bege mig mot jobbet.
Välframme på jobbet börjar man med veckans första uppgift, att sätta upp alla annons skyltar. Det hela rullar på riktigt bra. När det var dags för lunch så kommer jag och ett par kollegor in på ett samtal angående sex.
Det hela går ut på att vi diskuterar manligt och kvinnlig inställning till sex.
Vi började med att diskutera detta med variation. Vi var ganska överens om att man måste våga testa nya saker i sängen. Sedan hur lång tidsintervallen skulle vara innan det var dags att prova något nytt skiljde sig dock åt. Jag är av den uppfattningen att om sexet börjar gå på slentrian då är det dags att våga sig på något nytt, jag kom fram till att jag tyckte att en månad av slentrian sex var för mycket. Sedan var det dags att gå vidare, min kollegor kunde däremot klara sig längre.
Sedan började vi prata om vilka som pratar mest om sina sex partners, vi var inte riktigt överens men jag anser iaf att kvinnor delger sina vänner/väninnor betydligt mer än vad män gör. När män pratar om sex ska det låta tufft, men det går aldrig in på detaljer och tekniker.
man har ju bara hört om män som är taskig i sängen, aldrig kvinnor,
Detta anser jag vara helt fel, Vi män har det betydligt kämpigare än er kvinnor. big_smile
Först ska vi få upp den.
Sen ska den vara av lämplig storlek för att passa fröken. big_smile
Sedan ska man ha en teknik som en grekisk sex gud. big_smile
Kroppen skall vara ultra fit, inga kärleks handtag här inte.
konditionen skall vara lika god som hos en dopad Ben Johnsson, man måste ju klara av hela natten. big_smile Men nåde dig om du svettar ner lakanen!!!!!
Vi skall vara lika viga som en kinesisk gymnast som inte har ätit sedan dacke fejden, för vi måste klara av alla nya ställningar som vecko revyn och cosmopolitan har med i senaste numret. big_smile

Vi män vi är mycket enklare vårt enda krav är:
Att någon vill ha oss. big_smile
Sedan går vi tyvärr i fällan och går med på det mesta som damen i fråga föreslår. big_smile
De säger ju att kvinnor suktar efter uppmärksamhet, men det är ju inget mot vad vi stackars män gör. big_smile

Nej nu är det dags att förbereda sig mentalt för morgondagen!!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0