Utkast: Nu sitter ...

Nu sitter man här på sin lediga dag och väntar. Dels väntar jag på att mitt nya kylskåp ska ankomma och sedan väntar jag på Rickard som är en gammal arbetskamrat. Vi har bestämt oss för att gå ut på stan och äta lunch, sedan blir det väl att diskutera det senaste skvallret inom detaljhandeln. Men detta med att vänta på att få sitt kylskåp, jag tror jag håller på att bli tokig. Man kan väl inte behöva ge en ankomst tid som spänner någonstans mellan klockan 11 och 13?
I Stockholm mitt i semestertider. De kommer ju inte att fastna i någon bilkö direkt.....
Men de kanske måste stanna och äta på varje Mcdonalds de ser? smile
Sedan får man ju inte glömma att det kan vara hemskt at6t stressa ibland.
Jag hoppas skåpet ankommer strax, och att jag får en trevlig och god lunch med Rickard. smile
Så återkommer jag med ett längre inlägg ikväll.

Ha en bra dag.
Scaramanga ska ut och flexa tvättmaskinen i solen. big_smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0