Utkast: oj oj ...

oj oj oj nu var det länge sedan man var här på G.O och skrev. Jag har haft fullt upp så därför blev det inga inlägg i helgen.
Jag var ledig i torsdags, det var rena guda gåvan kan jag upplysa er om. Jag var inne i stan för att kolla på kläder men det var inte speciellt kul så jag ringde efter en fd arbetskamrat som kom in och höll mig sällskap. big_smile Vi besökte bla Clabbe Ohlsson, hela det företaget är som ett gigantiskt utbrott av klamydia. Massa skräp till ett billigt pris. big_smile
För att skydda sig mot dess angrepp krävs skyddsglasögon som inte kan se de röda prislapparna. Annars kommer man ut med en gigantiskt påse med skräp som man egentligen inte behöver. big_smile
Senare på kvällen var jag medbjuden på ett it konvent som skulle hållas i en biograf i city. Det hela började bra med att mitt sällskap hade glömt inbjudan hemma. Men tack vare att våra namn stod med på inbjudningslistan så lyckades vi komma in. Vi konstaterade oxå att enligt inbjudningslistan jobbade hon o jag på rikspolis styrelsen. big_smile Då blev man ju ganska kaxig,Man funderade ju helt enkelt på om man skulle ta och gripa några av alla dessa IT kackare för förargelseväckande beteende. big_smile
Vi hade oxå en väldig tur som blev tilldelade giftbags, dessa bestod av en tidning, och en mobilladdare som kunde ladda alla mobiler, men det riktigt fina var att den inte behövde en strömkontakt utan gick på batteri. big_smile Alla tiders om man är på stan, och det tar slut på strömming.

Fredagen var ganska händelselös

Lördagen började man kl 05:45 på jobbet trots att man var ledig. Det var ju dags för inventering. Det var tur att man hade varit hemma på fredagkväll kan jag bara säga, för jag var riktigt trött. Men  vi var klara 1 timme före utsatt tid. Detta var riktigt skönt, efter det tog jag mig en tur till parken där jag bor. Jag hade köpt mig ett aftonbladet och satte där på en parkbänk och såg cool ut. big_smile
Men trots att jag såg så cool ut så blev det inga ragg. big_smile Man får kanske flasha den vita bringan nästa gång, men då finns ju risken att folk blir bländande och kör i diket. big_smile
På kvällen hade vi personalfest, vi var ute och bowlade i sickla, Det hela var mycket trevligt. Fast maten kunde ha varit bättre,. samtidigt hade vi avtackning av Christian. jag tycker det är väldigt tråkigt att han slutar. Måndagarna kommer numera inte att vara fyllda med lika mycket bus. big_smile
jag var för trött för att följa med ut på krogen, efter bowlingen. Det var jag mycket tacksam för på söndags morgonen när man vaknade med ett leende, och en gnagande oro i själen. Undrar om jag ringde någonstans när jag var på väg hem? Jag har fortfarande inte vågat titta i mobilen....... big_smile
Kan det vara så att Scaramanga börjar få sommarkänslor?
Usch vad är det man säger, jag kan ju inte svika Buddha vi två som strävar efter upplysningen. big_smile
Jag höll på att skaffa mig två nya dating coacher på jobbet idag, de tycker att jag skall satsa på att ragga på Internet?
big_smile Jag får nog be mina framtida dating coacher att hjälpa mig med att skriva ett personligt brev, för vad skulle jag skriva? big_smile

Hjälp mottages tacksamt. big_smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0