Utkast: Tack Gnarp ...

Tack Gnarp för ännu ett trevligt besök. smile
jag måste tyvärr säga att jag drack för mycket både fredag och lördag, så minnet är ganska trasigt. Men jag vaknade med ett leende varje morgon så jag måste ju ha haft det trevligt, eller hur? smile Men som min gode vän uttryckte sig när jag sa att man kanske lär sig med tiden att inte dricka för mycket. - Ja du har ju bara haft 15 år på dig att öva. big_smile
jag lyckades aldrig ta mig till min svit på hotell Grande, jag ansåg hela tiden att tv soffan var mer attraktiv som sovplats. Det kan ju bero på att soffan var placerad nära tvn. jag vet inte om mina vänner uppskattade att bli väckt av Hitlers skrik i Der Untergang. men filmen är ju bra även om jag inte lyckades se klart den någon av dagarna. smile John blund kallade på mig.
Men jag måste säga att det var trevligt att träffa alla gnarps bor igen, det var ju ett år sedan sist. Det är ju bara den där historien med toaletterna.... smile
Sedan gick det tyvärr inte så bra på kvinno fronten, men med tanke på mitt alkohol intag så är kvinnorna ursäktade. Men vänta bara tills nästa gång..... smile
Då skall jag vara nykter, och bara dricka läsk. big_smile

Ni kanske har sett på nyheterna att det kom en gigantisk störtskur i Stockholm idag? Det är enda gången jag har varit med om att vattnet bokstavligen har forsat in i butiken. Avloppet på torget utanför klarade inte av att hantera denna enorma mängd vatten. Så resultatet blev att tre man fick stå med gummi skrapor och vatten dammsugare och försöka hålla vattnet stånget. big_smile Det utbröt lite mindre panik kan jag lova nära vattnet började översvämma kassa linjen. big_smile
Men vi lyckades avhjälpa katastrofen på ett föredömligt sätt, med tanke på förutsättningarna.

Jag måste bara passa på att ge er en uppdatering angående crazy permo tanten. Hon har blivit lite bättre så hon har börjat använda en vanlig rullator. Men tro för all del inte att hon har bytt stil. smile Hon kör fortfarande över alla som står i vägen. big_smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0