Utkast: Vaknar upp ...

Vaknar upp från årets första grillfest. Jag måste säga att jag mår förvånansvärt bra. Det finns ju inget bättre än god mat och dryck i goda vänners lag?
Sedan måste jag bara säga att Johan var grym på att flippa burgare, jag får återgälda min syster senare för den halva burken med räksallad som försvann.
Nu har jag även fått prova på den där brädan som finns till nintendo wii, den som man kan göra step up och löpning mm på.
Jag fick starka gliringar från min syster dagen innan vår fest att jag med min balans inte skulle klara mig så bra. men ni som känner mig vet ju att jag om någon borde ju ha fått en direkt biljett till os i låt oss säga gymnastik. big_smile
Men jag är väldigt nöjd med min insats. Fast prova inte step up under berusat tillstånd. det blir så lätt att falla omkull. big_smile
Men jag måste säga att jag var grym på rockring, Det måste ha sett grymt kul ut. big_smile
Johan bara fuskade. Säger han att han vann, så är det bara lögn. Alla vet att den verklige vinnare var jag . big_smile

Men jag måste bara säga att det var en av de trevligaste kvällarna på mycket länge. så om någon av er som var med läser detta. Så kan jag bara lyfta på hatten och tacka.
´
Håller det på att bryta ut ett jihad/anti jihad i gnarp?
Man kan ju bara undra med tanke på alla dessa tjafs hit och dit.
kan man inte bara respektera varandras olikheter?
Jag tycker att man ska hylla människor för deras engagemang för bygden oavsett tro tillhörighet.
Gillar man inte vad de gör, tråkigt. men det är bara att engagera sig själv och gör något för Gnarps framtid. Det vill säga ungdomarna.
Gnarp behöver eldsjälar inte fler stilla sittande klagomurar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0