Vad skall man göra idag??

Jag har precis blivit terroriserad av Johan. Han började med att ringa vid 9 tiden för att jag skulle upp och spela lite Battlefield 2 med honom. :) Jag sa att jag skulle komma inom kort,  och med det somnade om. men man ska ju inte underskatta en människa med en målsättning. Han ringde två gånger till och var helt tokig för att jag inte hade kommit in än.:)
Så till slut fick jag svälja tröttheten och åla mig fram till datorn för att försöka spela lite med honom. jag kan ju bara säga så här, det är ingen bra idé att spela Battlefield 2 om man är trött. Istället för att det var en gubbe som sköt på mig, så såg jag tre. suck. 
Så efter att jag hade varit med i en runda insåg jag att det var dags att ge upp, och äta frukost.
Det var faktiskt riktigt gott med frukost, man borde nog försöka äta det oftare. :)
jag sitter du och tittar på projekt Runway. jag kan inte hjälpa att jag tycker att det är ganska roligt att se på. Det finns bara en sak som jag retar mig på. Måste alla grabbar vara så fruktansvärt fjolliga? Sedan är alla homosexuella? varför kan inte detta program ta avstånd från sterotyperna? 
Grabbarna ser ut som om de går omkring med en but plugg hela dagarna. sedan ska de försöka konspirera mot alla andra. vad är det för fe på dessa människor?
snart ska jag och Johan åka till skärholmen. jag återkommer med ett längre inlägg efter det. :)

Något för alla män i project runway?

Är detta något för deltagarna i Projekt runway?


ha en bra dag!!

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Denise

Va det där något du hade hemma i garderoben och fotade?;)

2008-08-24 @ 19:06:38
URL: http://blondie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0