Jobbar helg + måndag :D

Nu har man äntligen jobbat klart helgen för denna gång. Men jag måste säga att det var verkligen kul att jobba denna gång. :)
Hela lördagen gick i ett enda långt svep, utan några incidenter.
På söndagen gick det oxå bra, jag hade öppningen med Mr B kan vi kalla honom. Det är kort form för hans artist namn.
Hela dagen gick jätte bra tills Mr B skulle börja jävlas med mig......... :)
Han började med att försöka lägga krokben för mig. men Mr B hade inte räknat med att jag skulle vara beredd. Så jag drog till det jag hade, Med resultat att Mr B gör en vacker dykning i pik stil och ramlar pladask. (Domarna gav 10 poäng för fallet :D )
Mr B tar denna förödmjukelse ganska såväl och nöjer sig med att slå mig på axeln. :) Han kommer att se till att jag får gå i en allt för tidig pension. :) Arbetsskada på grund av misshandel.
När jag en stund senare vandrar ut på lagret så är Mr B redo. Han försöker fälla mig, men jag lyckas hålla mig upprätt. Han nöjer sig då med att ge mig en lätt dunk i ryggen och skrattar.
Jag ger mig av ut i butiken för att fylla köttfärs. Jag känner mig iakttagen och vänder mig om. Där står en kille och ler förföriskt mot mig.
Jag tänker i mitt stilla sinne, ditt äckliga svin, står du och glor på min röv när jag fyller köttfärs. Okej för att jag har en porrig röv, men för fan kom igen!!!!! :D
Jag går in på lagret och känner mig besudlad.
jag frågar Mr B om han känner igen dåren som har klätt av mig med blicken.
Mr B håller på att vika sig dubbel av skratt.
När han dunkade mig i ryggen så hade han satt fast en lapp med texten:
OBS!!!
NYP MIG GÄRNA
I RUMPAN
KRAM
SCARAMANGA.
Ni kan ju kanske tänka er vem som blev dagens hackkyckling :)
och inga av mina arbetskamrater tar av mig lappen , jag gick runt med den i säkert 15 minuter ute i butiken. :)
Jag har lovat alla mina arbetskamrater en gruvlig hämnd.
Typ Dantes 7 nivåer av helvetet :D
Så jag måste bara hitta på något jävelskap att straffa Mr B med.  :)
Men jag kan ju bara säga att hans plus alla andras tid kommer, Det kanske inte blir i morgon, Men den kommer.........
Idag var det meningen att jag skulle träna men det frös inne, jag måste verkligen ta tag i den nu, så jag blir het till
beach -09. Men nu kommer snart Marcus upp på en fika.
Om någon har något bra sätt att återgälda Mr B så kan ni ju höra av er :)


Scaramanga
Hämndens konung :D


Dantes inferno








Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är redan het, så du kan lägga dig på soffan tills beach-09 =)

2008-12-15 @ 21:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0