Julklappar och ångest.

Nu var det länge sedan jag skrev något i bloggen. Men om vi ska vara helt ärliga så har det inte hänt något speciellt.
jag har spenderat min helg med att vila. Det har varit jätte skönt. Men det är ju lite synd att sova bort hela helgen. i lördags var jag och tittade på Jonatans nya lägenhet. Den var jätte fin, jag blev verkligen avundsjuk. När ska jag bli vuxen och köpa mig en bostadsrätt?
Antagligen aldrig som det ser ut nu, men man vet ju aldrig livet kan ju förändras fort.
Jag följde med Jonatan ut på mediamarkt för att handla högtalarkabel. Där såg jag min nya dröm tv. 46 tum med en bild att dö för. men det får nog vänta tills nästa år. Ekonomin är ju lite ansträngd just nu. Med alla dessa julklappar.
Jag har oxå bestämt mig för att ta upp träningen igen, det är ett krav om jag ska åka på semester nästa år. Så jag tror det blir nystart imorgon. men vi får väl se. :)
jag har oxå bestämt mig för att sluta röka i och med att jag börjar träna. Det kommer att bli ett måste annars kommer lungorna att sprängas. Idag besökte jag sthlm city för att börja min julklapps shopping. Väldigt många leksaks-/elektronik butiker har gjort stora missar i volymerna de beställer. det var tomt överallt på det jag skulle ha. det slutade med att jag fick åka hem och beställa klapparna via internet. Nu är det bara att hoppas på att de kommer i tid. 
nu har jag bara en klapp kvar och det är till min käre syster son Vulva. :)
jag hittade en del kul idag när jag var in till stan, men jag vet inte om det hade varit så uppskattat av hans tjej. :D
jag funderar även på att köpa ett presentkort på IKEAs restaurang åt honom. En tallrik köttbullar med potatis och lingonsylt. även en kille måste ju äta eller hur:)
Jag sitter nu och svettas över min utbildnings väskan. Jag måste ta tag i ekonomin nu. Jag börjar känna mig väldigt stressad över utbildningen. Det känns som om vi inte kommer någonstans, men det beror nog på att marknads undersökningen inte blir klar förrän i januari. :( Jävla elände. men jag har tagit fram lite annan statistik så det ska nog gå att börja ändå. Jag vill inte ha allt jobb liggande tills i januari. Då kommer det att bli panik och det vägrar jag, jag har bestämt mig för att lyckas göra en bra marknadsplan. Proven har inte lika stor betydelse för mig privat. Det är marknadsplanen som gäller!!!!!!!
Jag har hört att man numera säljer snöslungor, tapetter, skruv och pellets på gnarps enda butik av klass. 
kan det vara möjligt?
Jag lovar att det kommer att bli väl undersökt av mig när jag åker hem i jul, så foto bevis kommer att följa. :)


Scaramanga

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0