Tjejer, Träning och Tur

Idag har det varit en stressig måndag på jobbet, inte mycket har gått som planerat.
Men jag har hela dagen funderat på hur kommer det sig att det finns så många otroligt vackra kvinnor? :)
min favorit var in på jobbet idag, hon är ju bara så fruktansvärt vacker.
Jag kan snart inte kontrollera mig längre, jag tror att jag måste gå fram till henne och erbjuda some Scaramanga lovin. Det värsta är att jag misstänker att hon är tillsammans med ett av de värsta stolp skotten norr om Prag.
Hur kan det vara möjligt?????????
Kan någon förklara för mig varför kvinnor dras till dom?
När det finns en player som mig i närheten :D
Men jag får väl ta och tuffa till mig och fråga kvinnan i fråga hur det kommer sig att hon väljer fel? :)
Idag var det oxå bestämt att jag och Jonatan skulle börja träna. Sagt och gjort så spurtade jag hem och hämtade gym väskan och sprang ner i tunnelbanan. där möter jag min favorit kassörska på Coop. Hon är oxå väldigt snygg, jag har för mig att hon fyller år nu på söndag. (Hon beklagade sig för mig, eftersom hon behövde jobba) Jag får inte glömma att gå förbi Coopen och önska henne grattis på födelsedagen. :)
Är man den sanna romantikern eller?
men åter till tränings historien. jag möte upp Jonatan på tunnelbanan och vi begav oss till gymmet. Jonatan skulle ju träna med hulkarna i källaren, och jag uppe med resterande motionärer. :)
Jag satte mig på motionscykeln och började trampa. När jag tränade som mest förut då klarade jag 1 timme på programmet jag brukar köra. i dag klarade jag 5 minuter :(
det var ingen bra start på mitt nya liv.........
jag körde min vanliga runda men upptäckte att jag hade tappat något alldeles otroligt på dessa månader av slöhet.
Jag fick hålla mig flera nivåer under mitt gamla tempo. :(
Men men skam den som ger sig, jag ska träna imorgon oxå, om inte träningsvärken stoppar mig vill säga.
När jag kom ut ur duschen på gymmet och skulle börja klä på mig upptäckte jag att det fattades en sak. Mina BYXOR. Jag trodde jag hade blivit tokig, jag hade dem ju på mig när jag kom till gymmet. Jag börjar titta mig omkring och upptäcker att jag har glömt dom framme medan jag tränade. men jag hade en väldig tur allt fanns kvar både nycklar, plånbok och konto kort. :)

Så i natt kan jag iaf sova lugnt :)


Scaramanga

Stig helmer på gymet


Kommentarer
Postat av: Stoffe

du hade tur där att brallorna var kvar mannen

2008-12-11 @ 18:49:33
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0