Nytt liv! :D

Nu har man kommit igång med träningen igen, det känns as bra. Men som sagt det är ju inte kul att få reda på hur mycket man har tappat, och hur mycket man har ökat i vikt. :(
Det är förbannat illa att det mesta som är gott oxå är onyttigt. Varför ska det vara så, varför kan morötter inte smaka choklad?
Men det finns ju oxå glädjeämnen med att börja träna förutom att få upp flåset. :) Jag tänker på alla dessa underbara kvinnor som tränar samtidigt, det är ju en fröjd för ögat. :) Och ger det där lilla extra så man orkar en repetition till. Idag var det en jätte snygg tjej där. Hon var egentligen inte så snygg men hon hade väldigt vackra naturliga färger. Så det var nästan så jag måste ta fram Scaramanga charmen. Men jag lät henne slippa undan denna gång. :) Men vi möts säkert igen. Och då kommer hon inte att ha samma tur. När man efter träningen sitter inne i bastun och njuter av en gainomax. Då kommer det in en blek fet naken man in i bastun, med en jätte vatten flaska i handen. Jag tänkte i mitt stilla sinne, häller du vattnet på bastu aggregatet, så är det du som kommer att stå som julskinka på scaramangas julbord.
Jag stirrar på mannen men han ignorerar mig och kliar sig på pungen, sen tar han två steg fram och häller allt vatten på aggregatet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag höll på att få ett fri släpp, men jag lyckades behärska mig och gick ut istället. Det var fel dag att be honom att fara och flyga. När jag senare kommer in i mitt trapphus så upptäcker jag ett blodspår, Det ser ut som någon har blött kraftigt näsblod. Jag följer efter blodspåret och helt plötsligt upphör det.
man kan ju fråga sig vad som försigår i trapphuset när man inte är hemma?
Men nu tror jag det är dags att slå på dumburken och titta lite, Simpsons börjar ju snart.
Idag har man oxå lagat quornsås, jag kan bara säga att jag aldrig kommer att gå tillbaka till köttfärs. :)
Framåt för svampen!!!!!! jag har oxå provat att boka AC/DC biljetter snacka om ett hopplöst projekt. Det måste vara något fel om alla biljetter går åt på fem minuter, Det kanske är dags att införa personliga biljetter? :(



Scaramanga

Quorn kung och biljett lös.



Vad är Quorn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0