Produktiv förmiddag :)

Nu har man verkligen varit produktiv. Jag har både tvättat, gjort klart allt med färjan och gått och hämtat ut en julklapp som har kommit på posten. Det är inte illa pinkat för 3 timmars arbete. :)
Så nu väntar jag bara på att tvätten ska torka ordentligt innan jag spurtar iväg på jobbet för att ordna upp en massa strul som har uppkommit. :)
Men det löser man, man är ju Scaramanga sex gud och handyman :D
Skämt åsido så ska det nog inte bli så stora problem, jag har redan löst det mesta. :)
Jag hoppas jag är tillräckligt pigg ikväll när jag kommer hem för att ge er en uppdatering.

Jag råder er alla att oxå prova denna adress.

http://www.hitta.se/gatubild/

Det är ju riktigt äckligt, jag kan se mina egna gardiner,
Vad kommer härnäst kan man undra?
Gå in i människors lägenheter och hus?

Kommentarer
Postat av: Nizze

Det där med gatubildsidan är både fräckt och skrämmande. Skrämmande på två sätt, dels det där med hur det kan utvecklas - men är det inte lika skrämmande att någon eller några lägger massor med tid på att fotografera alla platser, steg för steg?

2008-12-11 @ 12:20:55
URL: http://www.gnarsp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0