Scaramanga the firefighter :)

Idag har man lekt frukt Nisse på morgonen, andra gången på väldigt kort tid. Men det är kul med lite omväxling i vardagen.
Tyvärr har jag haft träningsvärk i mina sk muskler, så att lyfta en frukt låda var en riktig plåga.
Jag har oxå lyckats få ett sår på högra pekfinger toppen, detta gör att ingenting fungerar som det ska, för så fort jag kommer åt såret så känns det som om jag måste följa Lisas exempel och gasta MEDIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är ju nästan så man dör, helt enkelt :)
På eftermiddagen har vi haft brand utbildning på jobbet, det var lärorikt. så nu kan jag hantera en brandsläckare. Så om en kvinna är i nöd, frukta ej Scaramanga kommer och släcker branden. Både den kroppsliga och den själsliga. :D
jag skojar bara. Det var helt klart roligt att få prova på att släcka bränder.
imorgon ska jag ta mig en fika med Agda och få höra det senaste, sedan är det utbildningsmöte med lärar handledning på jobbet. Ytterligare en dag full med aktiviteter. det vore skönt om kalendern kunde vara helt tom någongång så man bara kunde vila. men då skulle man väl avlida av tristess. :)
men nu ska jag hopa i säng och drömma ljuva drömmar om alla vackra kvinnor.

Scaramanga

Brandman med hjärta och (stor) slang :D


Min!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0