Äntligen hemma igen.......

Nu har man äntligen kommit hem från ytterligare ett seminarie i utbildningen jag går. :D
Men jag måste ju bara säga att jag skulle kunna vänja mig vid att bo på hotell, det  är ju super nice.
Seminariet har varit helt kanoners, jag har förhoppningsvis lärt mig en hel massa saker. :) provet gick väl så där.......
men jag har iaf som minst 34,5 av 65 så det måste ju vara ett klart godkänt. Det var ju synd att det kom så få frågor på det jag hade pluggat men sånt är livet.  Vi har även haft mycket ledarskap denna gång, jag tycker det är den mest utvecklande delen av utbildningen. Man kan hyra in människor för att göra det ekonomiska, men ingen kan ta ansvar för ditt ledarskap.
många av mina vänner tyckte dock det motsatta. Men det är ju det som är utvecklande, med olika åsikter menar jag.
Tyvärr var jag för trött för att medverka på festligheterna på onsdag kväll, jag somnade 20:30 totalt slut.
Men jag tycker verkligen att denna utbildning är rolig även om det är väldigt mycket pluggande. Lärarna och upplägget är alla tiders så också kursdeltagarna.
Men man känner sig rätt mör efter en vecka med pluggande. Så nu ska det bli skönt att snart hoppa i sängen och sova.
Jag måste ju städa en snabbis innan jag får besök i morgon.
Det ska bli roligt fast det blir kortvarigt.

jag hörde precis att 43 burar kolonial står och väntar på jobbet..............:D

jag önskar er alla en god kväll!!!
Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0