Måndag!

Jag hoppade i säng vid 19:30 rycket igår. Kroppen kändes som en ahlgrens bil som hade genomgått ett krock test. :)
Jag vaknade två gånger under natten, båda gångerna berodde det på att en galen Adolf Hitler vrålade mig i öronen. Jag hade somnat med datorn i sängen medan jag såg der untergang. :)
Han har verkligen en jävla stämma den där skådespelaren.
Men jag vaknade helt ut vilad i morse. Det var skönt, det var längesedan jag kände mig så pigg. Det var ju mindre roligt att gå till jobbet i snö storm och orkan vindar.
Men man är ju exotisk norrlänning så det överlever man ju. :)
På jobbet har jag fått leka chark Nisse nästan hela dagen. Jag har ju numera släppt kolonial avdelningen åt vår käre skotte. jag vet faktiskt fortfarande inte hur det känns, men det var nog det enda rätta att göra. Min hjärna är ju oftast på annat håll iom utbildningen.
Så jag hoppas att han kan utveckla avdelningen vidare med sina idéer.
men han har ju rutinen så det ska nog inte vara några problem. Jag har ju fortfarande en hel del annat att stå i, så mina dagar lär ju inte bli tomma.
Men samtidigt svider det lite i hjärtat, varför vet jag inte?
kanske tar jag det som en prestige förlust, men det är ju oxå märkligt eftersom skiftet skede på mitt initiativ.
I dag ska jag ta och öppna ångest väskan från utbildningen och sätta i gång med att renskriva lite anteckningar. och kanske läsa lite ledarskap. Det ska bli kul även om jag har läst den boken när jag gick min ledar utvecklings utbildning.
I övrigt finns det inte så mycket att säga om dagen, det mesta har gått bra.
Men jag känner iaf att jag har lekt chark Nisse Jag har hittat muskler i ryggen som jag inte trodde att jag hade.
Det är inte så skönt.
Men man kanske skulle gå till en thaimassage?
Då kan man ju bli masserad och samtidigt titta på vackra kvinnor. men med min tur så är det väl en man den dagen. :D



scaramanga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0