Nu är man äntligen på gång...... :)

nu har jag äntligen kommit igång med planeringen av min 30 års dag på allvar. Jag har idag suttit och surfat på internet för att försöka få fram information, det gav inte mycket om man ska vara helt ärlig. Men det blir nog en hel del enklare när jag ringer till viking line i morgon. :)
Men jag måste säga att jag känner mig taggad. Det vore verkligen roligt om man kunde komma iväg utan allt för stora besvär.  Men det löser sig nog. det har varit en händelselös dag på jobbet idag. Det har mest bestått i en massa möten med både säljare och anticimex. Vår nya uppdaterade egenkontroll är nu färdig. Vilket jobb det är!!!! man kan ju bli gråt färdig för mindre. Det måste vara människor med väldigt stel tillvaro som sitter och hittar på alla dessa regler. hur ska man annars förklara dem?
Det vore intressant om man skickade de ansvariga miljö & hälsoinspektörerna till något asiatiskt land för att kontrollera att de lever upp till samma mat säkerhetsstandard som vi i Sverige gör. Men det är ju klart att det går ju kanske inte att jämföra på samma sätt. Men jag skulle kunna tänka mig att thailändarna skulle få bomma igen butikerna ögonblickligen. Ändå åker flera tusen svenskar dit varje år och äter, och de allra flesta klarar sig utmärkt.
Det kanske inte är så konstigt att vi i väst världen börjar få sådana problem med allergier och dylikt.

Obama vann president valet oxå, jag är inte direkt insatt i det där. Men jag tycker att Hillary borde ha fått vinna hon är ju ändå gift med Bill Klitta. Hon borde få sin chans till revansch på honom i the oval office,

Jag känner att jag borde börja plugga oxå, men motivationen infinner sig inte. men jag får ta tag i det till veckan när jag har semester. Då blir det hårdkörning. Jag ska fan minst ha VG på detta prov!!!!!!
Den jävla hundägaren har inte synts till idag men hans dagar är räknade.......... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0