Fredagkväll!!!

igår var det personalfest, det var jätte trevligt. i var på Jimmys steakhouse. Men kvällen började med fördrink på söder.
Jag är ju som alltid ute i god tid och så även denna gång. jag börjar göra mig i ordning vid 18 tiden och ju längre jag höll på desto mer växte egot. :)
Satan i gatan man såg ju ut som den store eros i modern tappning, ett par kilo för mycket men en rumpa to die for :D.
Jag gav mig av mot slussen och jag ankom ju på tok för tidigt. Jag fick stå och vänta i 20 minuter i kylan.
Efter att vi hade samlats bar det i väg på fördrink, Det var väldigt trevligt.
Efter ett tag så blev suget efter en cancer pinne stort, jag tråcklar mig ut ur baren, och står snart ensam ute i den kyliga kvällsluften.
Plötsligt öppnas dörren och ut kommer en skönhet i röd klänning. :)
Jag tittar på henne och tänker i mitt stilla sinne, tur för dig att Scaramanga ska jobba imorgon annars hade jag kopplat på charmen.
Helt plötsligt säger hon Hej och börjar på att småprata, jag är ju aldrig sen att hänga på i en konversation Tyvärr var ju ämnet inte det roligaste, eftersom det rör rökning. Men innan vi går in så frågar hon var jag kommer ifrån? (hon hörde väl mitt sensuella gnarps mål) Jag svarar helt enkelt att jag kommer från Gnarp. Då visar det sig att hennes kompis har sommarstuga i norrfjärden. och att hennes mamma bor i sundsvall. :)
Jag säger bara det gnarp centrum av världen.
När vi sedan skiljs åt inne på restaurangen så förbannar jag min jävla otur, Varför ska jag jobba i morgon, annars hade Scaramanga jobbat stenhårt på henne kan jag lova. :)
efter det var det middag på Jimmy steakhouse, Det var jätte gott, Trevlig personal och bra service!!! Rekommenderas å det varmaste.
Nej nu är det dags att hoppa i säng och drömma om den röda klänningen som försvann :( Jävla skit!!!!!!


God natt
Scaramanga en slagen kärleks gud

Kommentarer
Postat av: Nizze

Gnarspdialekten är underbar och det råder inget tvivel om att Gnarp är världens centrum. Håll dig i form nu så du är på topp till stora återvändardagen.

2008-11-17 @ 01:02:44
URL: http://www.gnarsp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0