Onsdag!!!!!

I dag dök hon upp igen darth vader tanten. :) Det var väldigt länge sedan jag såg henne, men nu verkar hon ha gjort come back. Som vanligt hade hon sin mask. (för nya läsare så bär hon en skyddande mask över näsa & mun typ sån snickare har)
Fast denna gång hade hon tagit på sig 5 liter plast påsar över händerna. Jag såg henne när hon kom in i butiken, jag hann precis stänga brödskåpen och kasta mig åt sidan innan hon kom springande förbi med sin kundvagn. :)
Hade jag inte stängt brödskåpen så hade de numera kunnat beskrivas som ved- :)
Vi får väl se om denna dam dyker upp imorgon oxå,
Dagen har annars förflutit bra, jag har lekt chark Nisse hela dagen, det har varit roligt. Det är kul med lite omväxling i arbetet.
Jag har oxå varit och fikat med Lisa idag.
Som vanligt har det varit en upplevelse, det var länge sedan vi fikade senast. så vi hade mycket att prata om.
Det blev helt klart en kväll fylld med skratt,
Vi får hoppas att det blir dags för en ny fika snart. :)

Scaramanga

Dagens fråga vem kom på idéen med pippi gula strumpbyxor???

Tydligen har det oxå varit party i trapp huset i natt. Man kan ju fråga varför inte jag blev bjuden???


Kommentarer
Postat av: Stoffe

jäger is the good shit!!

2008-12-11 @ 18:51:03
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0