Skönt med en lat söndag :)

Idag har man inte varit speciellt produktiv, jag borde ha tagit tag i utbildningen och läst lite idag. Men även jag borde väl få en ledig söndag ibland? :)
Så jag har absolut inte gjort någonting. Det enda produktiva jag har gjort är att skickat ut ett mass sms angående betalningen till finlands-färjan den 23/1.
Jag ser verkligen fram emot den, det kommer att bli riktigt roligt.
I övrigt så har jag inte så mycket att säga om dagen, den har som sagt förflutit i tv soffan. I morgon är det dags för jobb igen. Det känns inget vidare faktiskt, tråkigt att behöva säga det. Men min motivation är som bort blåst just nu, jag vet inte vad som har hänt. Det kan ju bero på att kroppen håller på att deka ner sig totalt. Jag måste verkligen ta tag i träningen igen, så kanske motivationen infinner sig.
Annars vet jag inte vad jag skall ta mig till, Är det någon som har något förslag så får ni gärna dela med er.

nej nu ska jag gå och plugga lite ledarskap. Det är ju iaf roligt!!!!

Hoppas ni får en bra kväll. :)


Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0