skönt med semester. :D

Jag måste bara säga att det är alla tiders med semester. Synd bara att den inte kommer att vara så många dagar till....... :( men jag tycker iaf att jag har varit duktig som har lyckats att hålla på disciplinen och studerat varje dag.
jag fick gå på jobbet en sväng idag, jag hade lovat att ta ett samtal med försäkrings kassan. Eller ska man säga nazi kassan. Varför ska allt vara så invecklat för?
Det måste gå att förenkla alla dessa olika processer?
jag hade iaf tur att hon som jag pratade med var jätte trevlig. Och problemet fick ju sin lösning, så man ska ju inte klaga.
jag har oxå varit med och debatterat politik på www.gnarsp.com Det är alltid en upplevelse att besöka detta forum. Varje dag lär man sig något nytt! :)
men nu ska jag hoppa ner i soffan och titta lite på tv innan det är dags att sova.

Scaramanga önskar er alla godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0