Ännu en helg till ända..... :(

Jaha nu har man förbrukat ytterligare en helg, tyvärr så fick jag inte så mycket gjort som jag hade hoppats. Men skam den som ger sig jag får ta nya tag i veckan med pluggandet. Jag måste börja på att lära mig bokföra. dessa resultat och balans räkningar börjar gå runt i huvudet på mig. :)
Men jag hoppas att det klarnar om jag får sätta mig ner och arbeta med det praktiskt.
Men man vet ju aldrig.
Jag hoppas någon av er som följer min blogg kan hjälpa mig med ett problem.
Jag behöver ett program som sammanställer kund undersökningar till grafer och dylikt. jag vore hemskt tacksam för hjälp. :)
Jag hoppas att morgondagen går bra, jag ska in till stan och träffa Lisa i morgon jag har laddat hem lite filmer åt henne i helgen. Men det ska bli jätte kul. Sen är det bara att gå hem och börja vrål plugga.jag börjar redan känna mig stressad fast det är flera veckor kvar.  :) Men samtidigt ska det bli jätte kul oxå.
Jag känner på mig att jag kommer att vara jätte trött i morgon, det känns i hela kroppen. det är ingen vidare känsla. Det kanske är dags för semester? :)
Jag skulle vilja ta mig en vecka och åka utomlands eller till Auschwitz. Den senare idéen har jag alltid velat göra. men jag hittar aldrig några resor dit. och ska man ta sig dit själv så börjar det ju bli krångligt. Men vi får se, det vore ju en upplevelse att se iaf.
jag var ber på jobbet och skrev skyltar idag. Det enda felet var att all skrivar färg var slut!!!!!!!!! Någon hade tagit den sista patronen, så det blev dåligt med skyltar är jag rädd. :(
men det var ju roligt att få träffa alla.
De hade tydligen haft en diskussion angående min blogg, jag förstod inte riktigt. Så jag får nog höra vad de sa i morgon. :)
Men nu börjar det bli akut dags för sängen, hela kroppen värker.

God natt och sov så gott med er

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du kollat "Open office"-programmen? Gratis på riktigt och bara att ladda ner. Larvigt likt MS Office. Men du kanske pratar om något way beyond... i så fall - you are on your own.

2008-10-06 @ 12:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0