Äntligen är helgen över!!! :D

Nu är helgen äntligen över!!! För alla er som tror att jag har mist förståndet så kan jag bara meddela att jag har jobbat.
men det har gått över förväntan. Inte en dåre har man sett. De kanske har tagit semester? Det vore skönt i så fall.
I onsdags var jag på möte med min hemstudie grupp från utbildningen. Det verkar som om  vi ska byta butik att göra marknadsplanen på. men inget är klart än så länge, vi får se hur det blir i morgon.
i så fall kommer vi att byta till min butik. :) Det ska bli jätte kul, om det nu blir så.
men mer om det imorgon.
Idag när jag var på jobbet så kommer jag på mig själv med att tänka. Stockholm måste ha världens vackraste kvinnor, De finns alla sorter och former. Men en sak kan jag inte förstå. ( Nu kommer man att bli hatad)
Om kvinnor envisas med att gå i thighta snygga byxor varför väljer de då inte ett par snygga trosor? :)
Det kan ju inte vara meningen att formen av trosorna ska synas igenom, och om så är fallet då är det dags för en ny mode trend inom tros industrin. :)
Scaramanga kommer att ta på sig designer rollen om inget radikalt händer.
jag köper argumentet om att man klär ju inte upp sig för att gå på affären. Det är helt okej. Det köper jag. sen ska vi inte säga att vi män är bättre. För det är vi inte. Snarare tvärtom. Detta mode som går ut på att kalsongerna ska exponeras maximalt. Det är ju helt sjukt. vem fan har lust att stirra rakt ner i en killes rövskåra? Det är ju så äckligt. Sen får det vara björn borg eller vilket märke det vill.

När vi ändå är inne på detta med kalsonger. jag har en pågående diskussion med en av mina kollegor på jobbet. Hon får sänkt hyra genom att tvätta sin brors kalsonger. Hon tycker det är helt okej.

jag däremot skulle aldrig kunna tänka mig att tvätta mina syskons underkläder, allt annat men icke underkläder. Alla har hittills tyckt att jag har fel i denna fråga men det måste väl finnas någon som håller med mig? :)
Ikväll har jag suttit framför datorn och försökt lära mig PowerPoint jag hade aldrig använt det tidigare. men jag måste säga att jag har blivit frälst. :) det var verkligen enkelt att använda sig av.
Nej nu måste jag hoppa i säng jag börjar 6 i morgon.

Godnatt med er alla!

Scaramanga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0