En uppdatering

Nu har man slarvat med att skriva igen. Men nu är det dags känner jag. jag jobbade kväll i torsdags och som vanligt så händer det tokigheter. jag vet inte om det är så att alla känner på sig att jag skall till och jobba. Det började med att jag går ner mot kassorna och vem får man inte se då, om inte tanten som dricker hårspray. Hon vet mycket väl att hon inte får handla hår spray. men hon försöker iaf. jag gick fram till henne och sa åt henne att hon inte fick handla hår spray. Hon blir jätte arg och säger att hon minsann handlar vad hon vill. jag säger åt henne att det gör hon inte. Hon börjar på att skrika och vifta med armarna mot mig. Då börjar jag på att bli sur som fan. Jag säger åt henne att hon inte får handla hårspray och om hon fortsätter med att jävlas så ska jag hjälpa henne ut fort som fan. :)
Hon börjar på att vifta med armarna mot mig. Jag spänner ögonen i henne och frågar om vi ska ringa polisen eller om hon ska försvinna jävligt fort!!! tack och lov så valde hon det senare alternativet :)
Jag fortsätter att jobba och jag kommer på mig själv med att tänka, varför har alla dessa foppa tofflor?????
Hur kan så vackra människor ta på sig dessa sk skor??
Okej om de är svarta men när det kommer till rosa och neon gröna då har det ju gått för långt.
jag hoppas verkligen att det kommer något vackrare substitut till dessa hemska skor som är sända direkt från helvetet för att bestraffa människors ögon. :)
Fredagen började inte bra. två stycken var sjuka direkt på morgonen. Det kändes som en omöjlig uppgift med kolonialen men på något sätt blev vi klara till halv 4. Tyvärr blev ju inte lagret plockat. Men förhoppningsvis kan vi lösa det till veckan. I övrigt så var det väldigt roligt att jobba i fredags. Alla människor man stötte på var glada och tillmötes gående. jag såg även söderorts vackraste asiat. My god vad hon är vacker. :) Man går alltid ett extra varv i butiken när hon är inne. Så man kan möta henne två gånger. jag säger bara att ferdinand på grön bete :)
jag har även hittat en ersättning för gnarp.org nu. Det heter Gnarps andra forum. Det ska bli roligt att se hur det kommer att fungera. :) Jag följer det med spänning. http://gnarp.egetforum.se.
Hoppas även ni som följer min blogg tar en titt där.
Idag vaknade man vid 12 snåret ytterligare en dag som var helt bortkastad. jag behöver verkligen ta tag i städningen av lägenheten, men jag orkar bara inte. fast i morgon är det fan dags :)
jag har börjat med att försöka ta mig igenom ekonomin till kursen jag läser. det är faktiskt ganska roligt. Men det känns som om inget fastnar. men vi får väl hoppas att det gör det iaf :) Annars är jag rätt körd!!!!!
Idag har jag varit på stan och tagit en fika med Lisa. Det är alltid en upplevelse i positiv bemärkelse. hon kan verkligen få en på bra humör. När jag var på väg hem så satt jag och funderade över livet i allmänhet. :) Jag har iaf kommit på att jag måste prata med min chef på måndag. och fråga honom vad han tycker är nästa steg för mig efter denna utbildning.
vad han föreslår och vilka karriärs vägar som finns. Jag står ju inför ett vägskäl i livet. :) så det börjar ju bli dags att välja.
När jag kliver ur tunnelbanan och vandrar mig hemåt så ser jag en massa människor som står utanför de lokala restaurangerna De verkar alla jätte lyckliga och kära. Jag kan inte låta bli att känna lite avund inför detta fenomen. Jag vill oxå vara kär.
men just idag känns det faktiskt riktigt bra iaf. jag känner mig rätt tillfreds med livssituationen som den är iaf just nu.
Vi får hoppas att det känns lika bra i morgon oxå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0